13.02.2017

kartki przez cały rok- luty

u Ani naszej kochanej, kolejny miesiąc zabawy, tym razem 
projektantką tematów jest Małgorzata Oszczędłowicz


która zaplanowała nam wielkanoc jako zająca z kurczakiem lub jajkiem, na bożonarodzeniowej miała być śnieżynka a na okolicznościowej serduszko :)

U mnie dwie wersje wielkanocne i zając z kurczakiem z gotowych grafik od Ani.





I zające z jajkami, też z wielu przydasiów od Ani :)


Do tego śnieżynkowo na Boże Narodzenie ..





i serduszkowo, najpierw dla "dziewczynki" dużej lub małej, dla Kajtka 6-latka, rycerz
 ale ma na fladze małe serduszko :)


Bartuś w stylu marynistycznym i dla kuzynki Eli, ukochane przez Nią kociaki.


Oraz lutowy komplecik :)


Jeszcze się pochwalę, że Ania, za ubiegłoroczny mój udział w zabawie, postanowiła mnie nagrodzić i przysłała mi tyle wspaniałości....a miały być tylko tulipany !!! :) Aniu jeszcze raz dziękuję za wspaniałą niespodziankę i za to, że pamiętałaś też o naszych maluchach, oni się bardzo ucieszyli :)


U góry: niepozorna i pięknie zapakowana przesyłka, na dole: cała jej zawartość:


I moja pomocnica najmłodsza oraz synkowie ze swoimi nowymi kolorowankami :)




Bawię się świetnie dalej i już czekam na marcowe tematy ! pozdrowionka ślę :)

24 komentarze:

  1. U ciebie jak zwykle hurtowo i do tego kolorowo 😃
    Wspaniałości otrzymałaś od Ani.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko jak zwykle ogromna ilość i nietuzinkowe pomysły.
    Szczególnie podobają mi się kartki z serduszkiem.

    Gratuluję wspaniałego upominku.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Witać, że Twoje pociechy też są bardzo zadowolone z prezentu :) Super przydasie dostałaś. A kartki... Wszystkie są wyjątkowe i bardzo pomysłowe :D Marynarska i te na BN są moimi faworytami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, jak zwykle wspaniały hurcik.
    Gratuluję wspaniałej nagrody i mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. No ładnie, czekoladownik widziałam a kartki pominęłam , całe szczęście że żaba nie zapomniała :-)
    Agatko jesteś Mega !! choć w tym miesiącu Nawanna Cię pobiła w ilości kartek. Ale wiesz cieszę się bardzo że wykorzystałaś w nich troszkę darowanych przydasiów , bo to oznacza, że trafiłam z prezentem i że Ci się spodobało. Kartki świetne, aż trudno wybrać faworytkę. I dzięki za fotki chłopaków i Zosieńki , widać że tez mieli frajde z prezentów.
    Pozdrawiam serdecznie i ślicznie dziękuje za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz przeciez Aniu ze z nikim sie nie ścigam hehe... Gdybym miała tylko czas ale luty nie dość ze krótszy miesiąc to jeszcze u nas wyjazdowy... Ale ciesze sie ze ogarniam jakos te moje zobowiązania:) dzieki za miłe słowa:)

      Usuń
  6. U Ciebie jak zwykle sporo karteczek do podziwiania:) są śliczne :) gratuluję wspaniałej nagrody

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartek cała masa- tulaski dla pomocnicy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Zosia odtula i do ucha mi szepcze ze pozdrawia Ciocie:)

      Usuń
  8. Ileż kartek i co druga to ładniejsza, cudnie :) Paka prawdziwych skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne kartki urocze dzieciaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne grafiki wybrałaś:-D Piękny hurcik :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!