25.07.2016

choinka 2016 - lipiec

i karteczka ze znajomą wszystkim postacią Kubusia Puchatka, ja wykonałam ją z myślą o wielbicielce tego żółtego wyjadacza miodu-  Wiesi.


Ale chyba dorobię napis bo jakoś tak łyso....

i kanarek Tweet... jeszcze nie wiem komu wyślę ale jest, malutki ale fajniutki... hehe

a napis od Was Dziewczynki :)

i wszystko do choinkowej zabawy u Kasi i lipcowe prace


i moje logo, podarowane przez Anię :)


I my z sobotniej imprezki :) Na tle mojego Taty, który kosi zboże kosą. Bo to impreza żniwna była, stąd my wszyscy na biało :) Pogoda dopisała, ludzi było mnóstwo, dzieciarnia zadowolona i my także


Miłego i słonecznego dnia życzę !!!

30 komentarzy:

  1. Agatko jak miło widzieć cała rodzinkę łącznie z nestorem Rodu :-) Wyglądacie niezwykle elegancko i dostojnie w tej bieli. Cieszy mnie że impreza się udała.
    Karteczki świetne i nadal jestem pełna podziwu jak Ty to wszystko ogarniasz ????
    Buziaczki wielkie a szczególne dla Zosieńki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góra jakoś tak pomaga ;) dzięki Aniu za miłe słowa i ściskam wraz z Zosia:)

      Usuń
  2. Śliczne, radosne wzorki wybrałaś na kartki :)
    Na pewno ucieszą obdarowanych.
    A rodzinka w komplecie - SUPER ☺
    Pamiętam takie klimaty, gdy mieszkałam u dziadków na wsi - było sielsko i anielsko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no kartki piękne, ale za to Rodzinka wygląda jeszcze piękniej! pozdrawiam Was cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale razem wyglądacie:-)A karteczki urocze:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki!
    Wspaniale wyglądacie na tym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie wyglądacie na tym zdjęciu :)
    A karteczki fajne wesolutkie zrobiłaś. Buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, Puchatek i Tweety wyglądają wspaniale. Ale najwspanialej Wy na tym zdjęciu. Pięknie prezentuje się Twój Tato w roli żniwiarza z kosą. Ech, widać - szczęśliwa, błogosławiona rodzina!
    Całuski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak, szczęśliwi jesteśmy!!!:) dzięki Gosiu za wpis, pozdrawiamy;)

      Usuń
  8. Zgodzę się z Tobą i stwierdzam co następuje:
    Napis na kartce z Kubusiem dodałby jej jeszcze większego uroku.
    Karteczka z ptaśkiem mnie rozbroiła:)Cud miód i malina:)
    Fajnie, że festyn Wam się udał, świetnie Wasza rodzinka wygląda na tym zdjęciu.
    Pozdrawiam i uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaja, jak zonaczyłam Tweetego to stwierdziłam że świąteczna kolekcja bajkowa musi powstać ... I powoli się tworzy:) ściskam Aniu:)

      Usuń
  9. Witaj kartki śliczne i wesołe, a rodzinka na zdjęciu wspaniała i jak widać klimat imprezy też. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga, również przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń
  10. Ślicznie razem wyglądacie, a co do kartek to są przepiękne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miły wpis i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Agatko cudownie razem wyglądacie :)
    Karteczki bardzo ładne zrobiłaś i haftem...pracochłonne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh Uluś ale ja to lubię:) dziękuję i pozdrawiam ! :)

      Usuń
  12. Zacznę od końca. Piękne zdjęcie rodzinne.
    Co do karteczek - suoer hafciki. Tweety przeogromnie przytulaśny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak miło widzieć szczęście na tym świecie 😊 fajniutki banerek Ania Ci sprezentowała, a kartki fajowe jak zawsze😍
    Tulaski dla Zosiulki 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. To żółciutkie maleństwo jest cudne....śliczne karteczki :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki prześliczne.
    Zdjęcie całe rodziny wspaniałe. Gratuluję !!!
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!