21.04.2020

kartki BN- kwiecień 2020

Czyli jak w tytule, karteczka do Uli gdzie w kwietniu robimy gwiazdę w kratkę


I zarazem do Inki, gdzie w kwietniu rządzi kolor fioletowy :)


Karteczka z niespodzianką w środku dla Uli...


U mnie zimowy, śnieżny widoczek, takie życzenie na przyszłoroczną zimę, aby byłą śnieżna i piękna, jak na mojej karteczce :)


Zrobiłam też zdjęcie karteczki na dłoni, żebyście mogli zobaczyć jaka stosunkowo mała jest ta karteczka, mimo, że mała to urocza :)


Dziękuję Dziewczynki za kolejne ciekawe propozycje i za wspólną zabawę :) papa

32 komentarze:

  1. Fajna taka niecodzienna kartka. I mój ukochany fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna , a w srodku prawdziwa niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko świetnie ogarnęłaś oba wyzywania. Twoja kartka mimo że malutka jest urocza, bardzo mi się podoba ten śnieżny widoczek .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście malutka. Jak na gwiazdkę przystało. 🥰

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna gwiazdeczka, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka! fajny taki mini model :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, świetny pomysł!!! I nie tylko na świąteczną kartkę :) Można ten wzór zaadaptować na kwiatek na przykład...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna i oryginalna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna forma Agatko. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna karteczka!podoba mi sie i forma i kolorystyka:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna forma, niespotykana zbył często ;-) I jest fioletowo ;-) Dziękuję za udział w Rogatym wyzwaniu- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Fioletowa w kratkę jest super!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka Agatko, jakby jej sznureczek dorobić to mogłaby być zawieszką na choinkę ;) dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!