13.09.2017

święta na okrągło- wrzesień

Tak, znowu temat u Inki, ale poszło mi szybko więc i szybko się chwalę jak wyszło. 
Temat dość przyjemny: "raz, dwa, trzy wybierasz ty !" :)



I w obu kartkach wybrałam:
1. KOLOR- czerwony

2. DESEŃ - kropki i kratka
3. MOTYW- dzwonek, kokardka, ostrokrzew


Przyznaję bez bicia, że gdyby nie brak papieru czerwonego na bazę kartki, zrobiłabym więcej tych karteczek bo ptaszora w kółku jeszcze mam.... ale może jak czas pozwoli to jeszcze do 6-go października się coś zrobi :) samo oczywiście hehe :)

Generalnie te ptaszki to są spoko ale ten napis w języku angielskim mi tam nie pasuje, więc tym bardziej się cieszę, że w końcu je wykorzystałam, bo długo już u mnie polegują :) Więc też mam nadzieję, że resztę wykorzystam póki tematyka pasuje do wyzwania u Inki :)

Dzięki Inko za ten temat, naprawdę miło i przyjemnie się tworzyło :)
pozdrawiam z deszczowego zachodu Polski !!!



27 komentarzy:

  1. Agatko! Wspaniałe Karteczki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne karteczki poczyniłaś - dzięki Tobie przypomniałam sobie, że "zapomniałam" o zabawie u Inki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) do 6go października byś sobie przypomniała z pewnością :)

      Usuń
  3. Za każdym razem powtarzam się u Ciebie w komentarzach... Piękne prace powstały! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za każdym razem powtarzam się u Ciebie w komentarzach... Piękne prace powstały! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana normalnie jak Ty to ogarniasz nie przestanę się dziwić. 💐
    Tulaski dla Zosieńki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatka jak zawsze niezastąpiona! super karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. No i ładnie, wszystko spasowało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! uwielbiam kropeczki, ślicznie pasują nawet do świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki powstały na wyzwanie u Inki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowe, śliczne. Ptaszor przyda się na kolejne wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!