16.11.2017

bombkujemy- listopad

Od stycznia trwa zabawa u Agnieszki, gdzie tworzymy haftowane zawieszki na choinki. Można też z hafcików zrobić co innego ale u mnie lądują na zawieszkach.... 
TU można podpatrzeć listopadowe prace dziewczyn


I jak zawsze trzy obowiązkowe bombki



i nieobowiązkowy hafcik, w tym miesiącu łyżwa, u mnie para ale nie do pary, bo różna kolorystyka:)



i grupowe rodzinne zdjęcie obowiązkowych haftów:


oraz tych nadprogramowych:


Wspólne zdjęcie wszystkich hafcików zrobię za miesiąc, bo tym razem miałam krasnoludkę, której pomoc była lekko inna niż ja sobie wyobrażałam ale Ona bawiła się świetnie :)




Warto było haftować te zawieszki, chociażby dla Zosi :) Ale radość moja jest wielka, że jest ich aż tyle. Będę mogła obdarować mnóstwo bliskich i przyjaciół :):):)
przesyłam uściski wraz z Zosią :)


32 komentarze:

  1. Agatko! Śliczne hafciki, Te buciki są Fajne, A dla Zosi to istny raj ,tyle kolorowych Bombeczek, Widać to po jej uśmiechu jaka jest szczęśliwa - Pozdrawiam Was obie

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne hafcik.Świetne kolory.Słodka jest Twoja Zosia.Pozdrawiam Serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafciki:) Oj dopiero u Ciebie zobaczyłam ile nam się tego nazbierało w ciągu prawie roku:) Choć ja swoje wykorzystywałam do kartek, więc nie mogę takiego zbiorczego zdjęcia zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super hafciki 😍 Ślicznie się to prezentuje !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombki przeszły inspekcję, jak widać zatwierdzająca zadowolona :)Pokaźna ilość :) Gratuluję i haftów i Zosieńki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są te hafciki a Zosie jako Krasnoludka przesłodka. Jak to niewiele potrzeba żeby dobrze się bawić :-).
    Całkiem niezła kolekcja Ci się uzbierała.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzieciom Aniu niewiele potrzeba do szczęścia :) sciskam!!!

      Usuń
  7. Fajna ta Twoja krasnoludka :)
    Masz imponującą ilośc tych zawieszek, a to przecież jeszcze nie koniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeszcze minimum cztery :) ale u Ciebie Lidziu podobna ilosc przeciez :)

      Usuń
  8. Piękne hafciki, cudnie wykończone a krasnoludki mają to do siebie że pomagają tak jak umieją najlepiej:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no w bajkach jakos bardziej sie starają :)

      Usuń
  9. Oj, obrodziło u Ciebie świątecznymi ozdobami i już Twoje serducho podpowiada, że trzeba obdarowywać. Pięknie, przecież nadchodzi świąteczny czas a więc czas radości i podarunków.Też siedzę i dziubię, ale krasnoludki nie mam a ten duży krasnal fotografować się nie pozwala, bo o dane wizerunkowe mu chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no tak, Zosia jeszcze lubi foty:) owocnego dłubania zatem Marysiu :)

      Usuń
  10. Śliczne, zwłaszcza łyżwy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko, hafciki są przepiękne i jakie wielofunkcyjne: i jako ozdoby na choinkę, i jako zabawki dla Zosi:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko haftowane bombeczki są wielofunkcyjne. I warto było je tworzyć dla takiej radości. Zosia jest urocza jako pomocnik. Pozdrawiam serdecznie Agatko 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Zosia jest rozkoszna :).

    Zawieszki super się prezentują,a przez swoją "pomyłkę" w lutowych bombkach będziesz w grudniu z jednym haftem do przodu ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodka Zosieńka, a hafciki urocze 😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!