25.05.2016

nietypowe święta w maju

i dzień rudzielców :) u Lidzi


u mnie bez skojarzeń z lisem czy wiewiórką (właściwie czemu nie wiewiórkiem, przecież samce tego gatunku też są :)) ot tak na pomarańczowo ;)
i moja karteczka poleciała do Kornelii


Ja genów rudych nie mam ale odkąd zobaczyłam u mojego M na dwudniowym zaroście przebłyski rudych włosków zamarzyła mi się ruda córeczka... nasz Zosia nie jest ruda więc trza mi jeszcze poczekać hehe :)

i od Ani karteluszka i pozdrowienia- DZIĘKUJĘ pięknie !!!


i nagroda wygrana w candy, słodycze już pochłonęłam przed zdjęciem, były pyszne :)

 

12 komentarzy:

  1. To pozostaje mi życzyć rudej córeczki:):)
    Obie karteczki urocze.
    Gratuluję wygranej w candy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe...może kiedyś się doczekam :)
      dziękuję i również pozdrawiam !

      Usuń
  2. Agatko, może teraz nie ale jak już dorośnie to zacznie się sama na rudo farbować, to będziesz miała rudaska w domu :)
    Karteczki świetnie zinterpretowane, no i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale farbowane to nie to samo Lidziu :)
      cieszę się że mimo braku szału zaliczasz mi karteczkę ;)
      ściskam !

      Usuń
  3. Agatko!karteczki są świetne,dobrze że córeczka nie jest ruda bo by miała utrudzone życie, wygrana jest wspaniała i gratuluje wygranej - Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki :) gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne karteczki, wesole :) Cieszę się, zę wygrana dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam,że zapomniałam Ci dać znać.... jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI !!!

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!