9.03.2018

kartkowanie z Jasiową Mamą i Magor-marzec

kolejny miesiąc zabawy z Asią i Magdą.


wśród wytycznych są:

kartka 1 na dzień kobiet  i kolor różowy lub kobiecy element i bez kwiatów.
U mnie dziewczęca karteczka dla młodej damy w różowych kolorach.


karta 2 z okazji wiosny i pełna dowolność stąd u mnie kwiatowa kompozycja.


Obie karteczki polecą w świat:)


Było mi bardzo przyjemnie pracować przy tych karteczkach, za co dzięki Wam Dziewczyny !!!

pozdrowionka ślę  i życzę miłego weekendu :)





24 komentarze:

  1. Jesteś niesamowita, że nie gubisz się w gąszczu tak licznych zadań.Karteczki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne. Ta na Dzień Kobiet taka super wyważona. A na drugiej kwiatki śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, ta dla dziewczynki urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, przeurocze te karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te karteczki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko! Śliczne Karteczki, Szczególnie ta druga jest Urocza - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki urocze. Moją faworytką jest ..... Nie mam faworytki. Wszystkie piękne :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!