18.12.2018

karteczkowo w grudniu

Co roku robiłam piękne roczne podsumowanie co miesięcznych wyzwań w zabach u Ani, Inki i Uli, ale w tym roku zasady zabaw trochę się zmieniły i jakoś nie wyszło mi to jak zwykle
ale jak zwykle grudzień będzie wspólny.... namieszałam trochę co?!....

u Inki w grudniu robimy lift jakichś karteczek.

A u Ani i Uli wybieramy temat dowolny z całego roku.
Wybrałam u Ani bingo z listopada


a u Uli mapkę ze stycznia
Z racji, że to też lifty więc poniżej styczniowe karteczki 


i moje grudniowe poczynania




A poniżej karteczki ze stycznia 2016


 tu z listopada 2018


W porównaniu z początkami robienia karteczek robię nadal karteczki na płasko raczej, rzadko szaleję i robię coś warstwowego...poza tym,  mam więcej materiałów od Was wyciśniętych maszynką i szybsze tempo hehe, bardziej hurtowe :) ale przy wypisywaniu tegorocznych karteczek wpadłam na pewien pomysł, zobaczymy co z niego wyjdzie i póki co cicho sza :):):) 

Dziewczyny BARDZO WAM DZIĘKUJĘ za całoroczną mobilizację i świetną zabawę !!! REWELACJA !!! WSZYSTKIE TRZY lata, podczas których razem się bawiłyśmy były dla mnie świetną lekcją, DZIĘKUJĘ za Waszą pracę, włożone serce!!!
Pozostaje mi tylko napisać: pozdrawiam serdecznie !!! :) i owocnych przygotowań do świąt :)





27 komentarzy:

  1. U Ciebie Agatko jak zwykle niezły hurcik, jesteś nie do pobicia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko! Urocze Karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace :) zawsze się zastanawiam jak to robisz, ze wszystko masz na czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie na wszystko Izo ale prawda ze dzieje sie sporo :)

      Usuń
  4. Agatko przepiękne karteczki przygotowałaś :)
    Wesołych Świąt!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko świetnie wybrnęłaś z zabaw kartkowych , takie 3 w jednym :-) I o to chodzi, jak się da to też tak robię.
    Twoje grudniowe kartki są świetne. Dziękuję Ci za 100% frekwencję i podbijanie statystyk :-) Super że pokazałaś też swoje pierwsze kartki
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Aniu dziekuje za Twoje pomysły i swietna zabawę :)

      Usuń
  6. Agatko piękne kartki, tylko jakby mniej tym razem;D
    i tak Cie podziwiam:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, jak zawsze podziwiam Twoje karteczki.
    Zaciekawiłaś mnie tym pomysłem na życzenia.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super finał! Śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super podsumowanie Agatko :) Dzięuję za kolejny rok wspólnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam, podziwiam, podziwiam. Piękne karteczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!