10.07.2015

herbatnik - wymianka wakacyjna

Specjalnie przygotowany dla Magdy do wymianki wakacyjnej u Asi.


Madzia napisała mi w meilu że bardzo lubi herbaciarki i wybrała kwiatowy motyw, stąd ten pomysł. 







Mimo że to herbatnik w moim wydaniu zawartość miał trochę inną...



wybrałam kordonek jako przydasie, gdyż Madzia jest ostatnio na etapie szydełkowania, do tego dołożyłam słodkie krówki-dlaczego ? 
-żeby podczas upałów nie popłynęły w drodze :)


Oprócz pudełeczka, przydasi i słodkości miała być pocztówka z mojej miejscowości
i drobiazg wakacyjny ....

Z racji tego że u nas jeszcze nikt nie wyprodukował pocztówki- to zrobiłam ją sama i oto efekt:




A pamiątkę wakacyjną wybrałam taką, przyznam szczerze, żeby było płasko w paczce.... padło na książeczkę ze zdjęciami i cytatami wakacyjnymi, letnimi






A całość wyglądała tak:


Podzielę się z Wami że jedyne co mnie zaskoczyło to POCZTA POLSKA.... zmuszają wysyłając za granicę żeby to był priorytet za czym idą koszta, nie spodziewałam się tego !!!

No ale jest i uśmiech bo....
 wczoraj przyszła paczuszka od Madzi...co za miła niespodzianka !!!


słodycze przyuważyli synkowie i pewnie je pochłoną ;)


...mnóstwo serwetek...


Fantastyczne, kolorowe mulinki- już wczoraj zaczęłam używać żółty kolor


i lawendowy aniołek (zawiśnie w szafie)


Kosmetyczka ze skarbami: prześliczną bransoletką z koralików (synek mi rozerwał jeden kolor i już je nawlekłam ale podziwiam Was jak Wy macie cierpliwość do wykonywania różnych cudów z koralików!!!), kremiki, bransoletka do decoupage i kotek, oraz muszelki zebrane prze Madzie ;)



Wspaniała niespodzianka Madziu- BARDZO CI DZIĘKUJĘ !!! BARDZO !!!



no to na koniec tego mojego marudzenia ja i nasz Junior Paweł przy konikach:


miłego dzionka !!!



4 komentarze:

  1. Bardzo fajne prezenty sobie zrobiłście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie się obdarowałyście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie i co najważniejsze super że paczuszka sprawiła Ci taką radość:).

    OdpowiedzUsuń
  4. :) bardzo się cieszę że sprawiłam Ci tyle radości.
    A powiem Ci jeszcze że herbaciarka znalazła nowe przeznaczenie.. ale to przeczytasz na moim blogu już w weekend. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!