26.02.2015

dalmatyńczyki

Jako motyw przewodni w zabawie na blogu Lidki


I moja praca :)


Pieski są pomalowane białą i czarną farbą akwarelową a reszta wycięta z kolorowego bloku technicznego i przyklejona na biały arkusz bloku również technicznego.


Miało być kolorowo i wesoło i chyba wyszło :)


Lidka miała rację że pieski te są bardzo sympatyczne :) Robiąc kartkę przypomniałam sobie smaki dzieciństwa... miła sprawa a i synkowie byli bardzo pomocni "mamo ja też chcę z Tobą malować", "teraz ja" itd.... Fajny i lekki temat więc szybko poszło :) Dziękuję organizatorce za fajny pomysł !

Karteczka powędrowała do Anity i Jej Niezwykłego Zakątka.
Ja natomiast dostałam prześliczną kartkę z pozdrowieniami od Moniki- DZIĘKUJĘ :)!!!



A chętnych zapraszam do oddania głosu na moją kartkę ;)
można to uczynić TUTAJ
za wszystkie głosy dziękuję !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!