23.03.2019

bożonarodzeniowy SAL

Wiedziałam że coś miałam wczoraj opublikować ale daty marcowe kompletnie mi się mieszają, że zapomniałam. Tak, zwariowałam... a w przypadku tej zabawy całkowicie się zakręciłam i jak dostałam wzór nie wiedziałam co i jak, co potwierdzić może Agnieszka ;):):)


Kolory dobierałam sama, oczywiście z resztek, żeby też móc go podrzucić Monice :) Mimo sporej ilości kolorków przyznaję, że wyszywało mi się przyjemnie, pewnie dlatego, że wzięłam dość rzadką kanwę, stąd też słoik jest większy .... 



Tak wygląda hafcik jako zawieszka, myślę, źe po wyszyciu wszystkich to będzie fajny komplet zawieszek do sprezentowanie komuś :) pozdrawiam ciepło :)



36 komentarzy:

  1. Ostatnio wysyp słoiczków z cukierkami:)Fajną zawieszkę zrobiłaś a to, że troszkę inne kolorki to dodaje hafcikowi uroku.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako zawieszka też fajnie wygląda i super kolorki dobrałaś, takie "żywe" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesująco to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko jest świetny ten słoiczek.. jeny Ty masz chyba jakieś fory tam na górze bo to jest niemożliwe, żeby tyle zabaw ogarnąć przy 5 dzieciaków.
    Jesteś niesamowita
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) Aniu jakos tak widzisz chyba z tymi forami masz troche racji :)

      Usuń
  5. nie tylko fajny ale superowy i bardzo oryginalny:)
    Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zawieszka! Ktoś dostanie super prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podwójnie słodki prezencik bedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna zawieszki, Agatko - taki słodki słoiczek:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widzę nie tylko słoiczki oklejasz, ale również pięknie haftujesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haftowany słoik i te cukierki bez kalorii. Zapowiada się ciekawy komplecik😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt swietne spostrzeżenie, zero kalorii 👍😃

      Usuń
  11. Zachwycający ten haftowany słoiczek! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Potwierdzam byłaś zakręcona hihi :).

    Agatko super dobrałaś kolorki :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny! Będziemy mieć zabójczy komplet zawieszek :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniała zawieszka :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczami wyobraźni już widzę cały komplet zawieszek i wygląda świetnie. Ta wygląda bajecznie i bardzo apetycznie ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz Moniko swietna wyobraźnie!!! Gratuluje :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!