29.05.2015

pudełeczko ecri

na wyzwanie kolorystyczne u Danusi i oczywiście na prezent z okazji ślubu


Guzdrałam się z kolorem w tym miesiącu bo jakoś nie miałam pomysłu ale później wpadł :) I jest pudełeczko takie inne niż moje dotychczasowe dzieła w tej technice, gdyż użyłam tu nowych środków (patyny) i pomysłów (serduszko w środku pudełka i napis) 










 Tak na marginesie to pudełko dostało swoją drugą szansę... chciałam je ozdobić w konie ale przykleiłam serwetkę tam gdzie są zawiasy zamiast z przodu...ale byłam zła... uwielbiam konie, chciałam stworzyć pierwsze pudełko które będzie miało piękny obrazek po jego zamknięciu itd...
no ale jak widać miało być inaczej :)

A jeśli chodzi o zabawę w kolorki to uważam ją za bardzo fajną, mobilizującą to działania i dotrzymania słowa, dzięki niej można poznać wspaniałe artystki i ich blogi, można też patrząc na innych dzieła zechcieć nauczyć się nowej techniki tworzenia i minusów ode mnie Danusiu nie wyciągniesz :)

A jeśli chodzi o moje upodobania do ecru to osobiście w swojej garderobie go nie używam bo uważam że nie wyglądam w nim najlepiej ale jako kolor jest piękny i elegancki, używam go przy robieniu kartek, podoba mi się też na ścianach czy w elementach mebli. Dodaje szyku :)

Miłego dzionka i owocnego weekendu !

36 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczko, takie eleganckie. Czy to jest serwetka z garbusem, czy transfer. Pięknie wkomponowałaś obrazek na to pudełeczko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo stylowe pudełko i ten klasyczny garbus to super wróży na nowej drodze życia dla obdarowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz też miałam nie jedno pudełko z drugą szansą, i chyba raz tez przykleiłam serwetke do góry nogami :-). Super że udało sie go uratowac , tym bardzije że druga szans wyglada uroczo. Też mnie ciekawi skąd pochodzi grafika?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zwykła serwetka, mogę podesłać to co mi zostało z niej :) jakby co proszę o kontakt na e-mail: baran.agata@vp.pl

      Usuń
  4. Super pudełeczko. Ja to się kocham we wszystkich pudełkach, koszykach, pojemniczkach, masz u mnie za nie, wielki plus.)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki Dziewczyny za miłe słowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne pudełeczko, świetny wzór na nim i bardzo ładnie ułożony, że po zamknięciu wszystko się ładnie łączy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełko, fajnie wyszedł ten obrazek. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne pudełko a serwetka wyjątkowa, bo ja też myślałam że to transfer :)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pudełko, bardzo podoba mi się to serduszko w środku:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Motyw ślubny zawsze jest elegancki w każdej technice rękodzieła również Twoja szkatułka wygląda wytwornie i ładnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko kapitalnie wyszło to pudełeczko i jeszcze to serduszko w środku sprawia ,że może być podarowane najbliższej osobie i od razu będzie widać ,że dawane od serca dla serca.
    Super,że nadal jesteś w zabawie ,dziękuję za odpowiedź na pytanie,miło czytać takie słowa .
    Pozdrówka i buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. stylowe romantyczne pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna szkatułka idealna na prezent dla młodej pary pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pudełko jak dla mnie bomba a to serduszko w środku wisienka na torcie
    dziękuję kochana za nasionka już posadzone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Agatko że dotarły kwiatki no i mam nadzieję że będą cieszyć swoim pięknym wyglądem i zapachem :) no i dzięki za wisienkę :)

      Usuń
  15. Sliczne pudełeczko. Delikatne i eleganckie, taki własnie jak kolor ecru:) Serduszko w środku jest słodziutkie. W konie też by była piękna, ja także kocham konie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełeczek nigdy nie jest za dużo, zawsze sie przydadzą. Twoje bardzo mi sie podoba. Serwetka śłiczna, nigdy na taka nie trafiłam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne pudełko,wspaniale zakomponowane tworzy piękną całość

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki WIELKIE dla Was wszystkich :) !

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pomysłowe, nietuzinkowe pudełeczko wyszło. Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne pudełko wyszło, świetny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne pudełeczko, a to serduszko w środku to taka wisienka na torcie.
    Pozdrawiam Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wygląda :) Piękny wzorek wybrałaś :) Elegancko i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo efektowne pudełko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wszystko skomponowałaś, delikatnie i z klasą. Świetna serwetka uwielbiam stare samochody a garbusa to już szczególnie:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne, mnie najbardziej podoba się bok i serduch w srodku to tak przy rozłożeniu na czynniki pierwsze ;D Całośc śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pudełeczko wyszło cudnie ,serwetka rewelacyjna ;)Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem, jak wyglądałoby pudełeczko z koniem, ale garbusy uwielbiam, więc uważam, że druga szansa była nader udana. Świetnie wyszło, a serduszko to taka "wisienka na torcie".

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!