25.07.2018

święta na okrągło- lipiec 2018

u Inki kolejne karteczki do liftowania, coraz bardziej ta forma mi się podoba.


Tym razem karteczka Gosi po lewej i mój kiepski lift po prawej

Ewy oryginał po prawej i mój lift po lewej


i Natalii karteczka po lewej a moja po prawej.


Rozbiegana kolorystyka w tym miesiącu.... ale dzięki Dziewczyny za fajne kartki do inspiracji :)


I jeszcze pokaże Wam jak naszą rodzinę narysował Karol. Od lewej Jaś na barana u Taty, potem Karol w koszulce z rekinem, wychylający się Paweł (jego głowa), następnie mama z Tereską na rękach i na końcu Zosia ze swoją "tamamą", czyli spodniami od piżamy taty :)


I chciałabym ogłosić wyniki w moim urodzinowym candy, losowanie ręczne... najpierw spisałam listę komentujących urodzinowy post, pocięłam losy a resztę zrobiła Zosia :)


Wymieszała wszystko starannie i wylosowała BASIĘ ! Gratuluję Basiu i mam nadzieję, że przesyłka "niespodzianka" jest już u Ciebie :) Przykro mi, że nie mogę nagrodzić wszystkich ale dziękuje, że zaglądacie mimo to i że jesteście :) 


Pozdrawiam ciepło i serdecznie wraca z naszymi pociechami
 a dzisiaj głownie z Zosią- maszyną losującą :)





29 komentarzy:

  1. Karteczki jak zawsze urocze. Rysunek Karola świetny, do poprawienia w ramkę. Gratulacje dla Basi za wygranie Candy, a maszynę losującą Zosię masz przesłodką :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne lifty karteczek :!
    Gratulacje za wygraną w Candy dla Basi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartki! Też lubię to liftowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idziesz jak burza z tymi kartkami , świetne lifty. Gratulacje dla Basi .
    Karol zdolniacha fajnie Was narysował.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne lifty ! Spodobała się mi bardzo Twoja wizja bombek czyli lit składaczka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Ewo! Mistrzynią przestrzennych kartek jestes Ty wiec nie chciałam kombinować :)

      Usuń
  6. Znakomite lifty i piękny rysunek Karola, który jest znakomitym obserwatorem.:) Zosia jak zawsze urocza.:) Gratulacje dla Basieńki.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kartki, szczególnie spodobał mi się lift kartki z bombkami.
    Obrazek jest piękny i widać, że narysowany przez szczęśliwe dziecko. Nawet chmurki się uśmiechają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie zlifotwałaś te kartki Agatko. Gratuluję Basi wygranej. Masz świetną maszynę losującą. A rysunek rodzinki ekstra :0

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartki! a obrazek Karola - super, no i te Twoje włosy na nim! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko, lifty są wspaniałe. Obrazek podziwiam - nawet słońce i chmurki się uśmiechają do Waszej rodzinki. A Basi serdecznie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się Twoje lifty bardzo podobają ale rodzinny portret jest the best.

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko! Karteczki są wszystkie cudowne, Obrazek Karolka Rewelacyjny, A Zosia Urocza maszyna losująca :-) Gratulacje dla Basi - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie było mnie parę dni w domu . Wracam a tam paczuszka niespodzianka bo jeszcze nie zajrzałam na blogi i nie przeczytałam że wygrałam . Dobrze że adres mój chyba miałaś Bardzo dziękuję za prezenty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prosze Basiu, mam nadzieje ze niespodzianka sie podoba :)

      Usuń
  14. Śliczne karteczki przygotowałaś:) Cieszę się, że i moją karteczkę zliftowałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!