14.01.2020

wyzwanie zimowe odc. 1

 W KTM znowu fajna zabawa, do której także i Was zapraszam :)


Zacznę od listu do św. Mikołaja (pkt. 1), u nas to któryś z kolei list ale nigdy nie pomyślałam, żeby robić mu zdjęcia :) ten jest taki zwyczajny :)


pkt. 7 to wieńce adwentowe.... najpierw mój


tu Karola


ten Pawła


a ten Jasia :)


dobrze że jeszcze dziewczyny nie chciały działać w tym temacie bo bym miała osobny wieniec na każdy tydzień adwentu :):):)

Na konkurs w gminnej bibliotece przygotowaliśmy kalendarze adwentowe (pkt. 21). Chłopcy w swojej szkolnej kategorii, pomysły ich, moja drobna pomoc. No ale palce poparzyli ..

Jaś z elfem, dziurki w kartonie, do nich przyklejone skarpetki, żeby były z tyłu jak woreczki, do tego głowa z papieru na klej na balonie, włosy i broda z włóczki, spodnie po Pawle hehe a czapka z materiału, pompon robiła Zosia :) i gwiazdki z numerkami na każdej kieszonce ze skarpetki.



Renifer to pomysł Karola, głowa renifera z kartonu, pomalowana plakatówkami, uszy z filcu, nos pompon z włóczki, łańcuch złoty dla zakrycia boków przestrzeni pomiędzy kartonami ale dodaje też świątecznego charakteru, roki z gałązek bzu, na nich woreczki i pojemniczki na słodkości z numerkami,




a tu kalendarz w kategorii rodzinnej, ja z resztą dzieciarni i nasze miasteczko :)




i nasze nagrody, jest radość :)



Zmobilizowani konkursem, dzieciaczki zrobiły stroiki, które chłopcy przeznaczyli na ozdobę grobów naszych bliskich (pkt. 18) 
a TU wyniki konkursu, ku naszemu zaskoczeniu dwa wyróżnienia :) 







Na kolejnych warsztatach zrobiliśmy ozdoby choinkowe z szyszek (pkt. 9)




oraz odwiedziliśmy dwa kiermasze świąteczne (pkt. 23), gdzie głównie podziwialiśmy ozdoby
 i kupiliśmy ciasto na niedzielę :):):)

Jak zawsze u nas zabawa fajna :) dzięki Dziewczyny za wspólną zabawę :)

32 komentarze:

  1. Ale super! Kalendarze adwentowe zrobiliście rewelacyjne. Gratuluję nagrody i wyróżnienia i przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie zdolniachy.:) Gratulacje dla Was.:) Kalendarze adwentowe wymiatają.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko brawo Wy. Świetnie sobie radzisz z dzieciakami i wspólna twórczą pracą. Gratuluje zdobycia tylu nagród. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze, ale twórczości, piękne stroiki, brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za zdolna rodzina.Nie jeden dorosły tak nie potrafi.Gratuluję wygranych.Kalendarz adwentowy na gałązkach cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowość Twoich dzieci robi wrażenie :) Kalendarze adwentowe to mistrzowstwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super robota. Jesteście pracowici jak mróweczki. 🐜 Gratuluję wygranych. Pozdrawiam 🥰

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tworzycie :-) Gratuluję nagród i pomysłów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejuś Agatko, u Was się tyle rzeczy dzieje, kiedy Ty to wszystko ogarniasz? :) Wszystko super, kalendarze adwentowe ekstra, ten z domkami i Waszym miasteczkiem jest prześliczny. Gratuluję wszystkich wyróżnień. A stroiki adwentowe zrobiliście piękne. Ten Twój jest na takim dużym plastrze drzewa? Oj jaki mi się takie plastry podobają... a jedyne jakie udało mi się załatwić to tylko takie malutkie na których kiedyś robiłam łabędzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to plaster drzewa Lidziu, brat mi ścinał, w dodatku krzywo 😂 Ale liczy sie ze włożył w to serce, starał sie i wyszło ładnie ☺️

      Usuń
  10. Brawa dla chłopców, gratulacje !!!!!!! wszystkie prace sa cudne i wyjątkowe a ja mam swojego faworyta- Rudolfa z czerwonym nosem :) Tereska juz tam próbuje z wami działać- och rozczuliła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chce działać, to prawda hehe, taki mały krasnal :):):)

      Usuń
  11. Pięknie działacie...kalendarz z użyciem skarpetek rewelacja!! A tyle mam skarpet nie do pary hahaha...jest pomysł na ich użycie...reniferkowy również niezwykle pomysłowy...no miasteczko totalnie w moim stylu, uwielbiam domki wszelakiej maści :)
    Gratulacje dla Twoich zdolnych dzieciaków :) pięknie działacie. Powtarzam to niemal pod każdym postem, kiedy pokazujesz prace dzieciaków, ale to czysta PRAWDA !!!
    Dzięki za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dzieki Tynko, dzieki wielkie !!! Miło mi bardzo bo to cieszy niezmiernie! Tak skarpetki wykorzystujemy głownie do kalendarzy ale widze ze nie tylko u nas pralka zjada skarpety 😂

      Usuń
  12. Nie no! Padłam! Kalendarze adwentowe zbiły mnie z nóg! Są rewelacyjne!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko, jestem pod wrażeniem waszej pracy. Cuda pokazałaś. Gratuluję nagród. Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie spędzacie i zaliczacie punkty z listy zadań. Dzieciaki pomysł na kalendarze miały świetne. Super wykonanie. Gratuluje kochana wygranych!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko uwielbiam patrzeć na pracę Twoich dzieciaczków- widać jak bardzo rozwijają się i swoje zdolności. Brawo dla Was wszystkich. Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!