23.05.2017

bombkujemy-maj

U mnie w tym miesiącu spoooorawe opóźnienie w tym temacie, mam jednak nadzieję,
 że Agnieszka-Organizatorka zabawy, mi wybaczy :) 


Ten miesiąc jest dla mnie bardzo intensywny i mimo, ze wyszywanie zaczęłam dawno, nie mogłam skończyć... cóż, może i ta trójka z przodu  coś nabroiła ?! hehe :)
Ale nie o wieku moim miała być mowa :) 
Z mojej serii hafcików, powstał kolejny aniołek, w złotej brokatowej obręczy tym razem, znowu krzywej ale na choince tego nie będzie widać :)
poniżej bez i z konturami, które jak zawsze mnie zachwycają jaką robią wielką robotę !


I w oprawie, z tyłu gruby granatowy filc.


Kolejne to obowiązkowe bombeczki, u mnie w tym miesiącu na kolorowo
 i podklejone kolorową pianką.


 

I nadprogramowy obrazek-świąteczna skarpeta, myślałam, że zostawię ją sobie na następny miesiąc, ale wyszyłam, co prawda z wieloma błędami ale jest. Oprawiona również w piankę.


I poniżej wszystkie majowe zawieszki


Mój nadprogramowy zestawik, od stycznia:


Wszystkie obowiązkowe od stycznia bombki:


Dodatkowe zawieszki (dla chętnych):


I wszystko w kupie.... sporo już tego...cieszy mnie to niezmiernie :)


Agnieszko, jeszcze raz przepraszam za spóźnienie i obiecuję poprawę;)

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że zaglądacie ;)


28 komentarzy:

  1. Ty nie nadążasz, nie żartuj sobie, ja zadyszki dostaję od samego oglądania. Prześliczne haftowane bombeczki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko jak Ty ciągle w ilościach hurtowych to nie dziwota, że masz malutkie opóźnienie , ale co tam ważna że zdążyłaś i masz kolejne śliczne zawieszki . Bardzo mi się podoba to oprawienie na piance. . Cos było nie tak z tą skarpetą , wszyscy mieli z nią problem.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze skarpeta wiesz nie na teraz bo czekaliśmy na słońce:):):) dzieki Aniu za odwiedziny i sciskam!

      Usuń
  3. Jak zawsze ponad podstawowe zadanie, prymusko.
    Piękne hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te bombki . Aniołki podobaja mi się najbardziej:0 Ten pierwszy wyglada jakby miała okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja zawieszek pięknie się powiększa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak hurtowo to u Agatki.😊 Urocze hafty szczególnie aniołek
    Ale zastanawiam się gdzie Ty się nie wyrabiasz tyle prac ?😊
    Pozdrawiam serdecznie i życzę nadal takiej weny twórczej.
    Bo po tej 30 to Ty masz jeszcze 30% więcej energii 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe z tymi dodatkowymi procentami chyba nie jest tak do konca ale bede dążyć zeby tak było Marzenko:) sciskam!

      Usuń
  7. Piękna kolekcja - jest na czym oko zawiesić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, jak Ty masz mało czasu na tworzenie to ja nie wiem co my mamy powiedzieć! piękne prace świąteczne! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cała kolekcja robi ogromne wrażenie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jakie mnóstwo pieknych bombeczek. Masz już naprawdę wspaniały zestaw na choinkę. Gratuluję.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko, Twoje hafciki są super.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko spokojnie żabka do linkowania jest "otwarta" cały miesiąc więc wyrobiłaś się w czasie :).

    O tak kontury wiele robią. Super prezentują się wszystkie zawieszki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Agnieszko i fajnie ze żabka długo jest głodna :):):)

      Usuń
  13. Może i trochę opóźniona ale za to jak zwykle masz więcej od nas :) A co do 3 z przodu to może i tez trochę prawda... hi hi. Tylko co ja mam powiedzieć, jak za chwilę będę mieć 4 z przodu? Strach się bać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam moze Lidziu z 4 tempo znowu przyspiesza?!:)

      Usuń
  14. Agatko! Ale pięknych bombeczek natworzyłaś, Wszystkie są przeurocze, Ale najbardziej podoba mi się ta fioletowa i ta z Aniołkiem - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!