23.08.2018

wielkanocne kartkowanie- sierpień

Prawie zapomniałabym o wykonaniu karteczek do Madzi, na których w tym miesiącu miał gościć kurczak. W ferworze zapału i emocji związanych, z zapomnieniem o zabawie machnęłam trochę kurczakowych karteczek. Zatem przedstawiam efekt klejenia.

 

 


 
 

rodzinna fota


i banerek zabawy...


Ok, rozpędziłam się za bardzo z tymi karteczkami ale przyznaję szczerze, że cisza, która jest w domu jak dzieci śpią aż sama się prosi żeby się nią delektować i chwilę pokleić ;) Nie zawsze niestety lub stety korzystam z tych chwil ciszy, bo po prostu są inne ważniejsze sprawy lub zwyczajnie padam... ale wczoraj było mi tak przyjemnie.... ech :) Więc za tą przyjemność dziękuję Madzi a Was, zaglądających tu serdecznie i ciepło pozdrawiam !!!


22 komentarze:

  1. Fantastyczny wysyp kurczaczków !Ja też najlepiej lubię kleić jak jestem sama w domu ,wtedy nikomu nie przeszkadza mój twórczy bałagan.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczaki.:) Jakie fajne.:) Pozdrowionka.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, ale fajne te kurczaczki w różnych odsłonach. Powstały naprawdę śliczne kartki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kurczaczkowe kartki:) Bardzo mi się podoba kompozycja i zestawienie kolorowych papierków z tym brązowym, tekturkowym. A same kurczaki bardzo sympatyczne. Pozdrawiam Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne karteczki Lubie te twoje proste karteczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko! Przeurocze Karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe te kurczaczkowe kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no ja się tak nie bawię... ja ledwo jedna kartkę skleciłam , która na dadoatek mi chyba z 1,5 godz zabrała a u Ciebie znowu hurt. Agatko Ty masz chyba jakieś krasnoludki pod stołem :-)
    Kurczakowe kartki extra , ale jak będziesz w takim tempie tworzyć to chyba co miesiąc Ci muszę jakąś paczuszkę podesłać :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie Aniu ostatnia paczuszka jeszcze na długo starczy :) dzieki Ci za miłe słowa hehe :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!