17.02.2017

hardcorowy zawrót głowy odc. 5

u Ewy pora na naturę.... Mam jednak ogromne szczęście do ludzi, których Pan Bóg stawia mi na drodze. Na rekolekcjach, na których ostatnio byliśmy, poznałam bliżej jedną z uczestniczek. Okazało się, że Dorotka jest znawczynią scrapbookingu, no i gatka-szmatka i wiecie co, podzieliła się ze mną świetnym scrapkami.... szczęściara ze mnie co ?! Oczywiście chwalę si eo tym tutaj bo część z nich wkomponowałam w moje wielkanocne karteczki. Dorotko, jeszcze raz DZIĘKUJĘ ! 
A chętnych zapraszam do zaglądania na Jej bloga, warto :)


U mnie z natury koronka i karton.... chciałoby się też powiedzieć że jaja przepiórcze
 ale...to styropian, więc małe oszukaństwo by było, zatem zostańmy przy koronce  :)







Poniżej sesja z dokarmionym siedmioma znaczkami słoiczkiem :)


I wielkanocna praca-kurnik, wykonana przez naszego pierworodnego: Karola :)


Dziękuję za kolejny fajny temat na wielkanocne karteczki Ewuś, no i pozdrowionka przesyłam
 dla wszystkich, bez WYJĄTKU i miłego oraz słonecznego weekendu życzę :)


31 komentarzy:

  1. Agatka, no niestety "Kurnik" zdecydowanie wygrywa! rewelacja- co za kolory! A Twoje takie jakie miały być- naturalnie delkatne! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kurnik to kurnik, misterna robota:) dzieki Ewuś:) sciskam!

      Usuń
  2. Agatko, jak zwykle cudny hurcik, najbardziej podobają mi się karteczki z Panem Jezusem.
    Kurnik rewelacyjny!
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tez Gosiu Pan Jezus, bo to sedno przeciez tych Świat:) dzieki i sciskam!

      Usuń
  3. Karolowy kurnik wymiata :)) bo w kartkach jesteś fachowiec :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Super PRACE! Pozdrowienia dla Karola!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super PRACE! Pozdrowienia dla Karola!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne :) Widać, że z sercem tworzone. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karol zdecydowanie odziedziczył talent po mamie. Kurnik wymiata , jest rewelacyjny !!
    Do Twojego hurtu kartkowego pomału sie przyzwyczajam , więc nawet nie myśl o zrobieniu jednej kartki, bo uznam że jesteś ciężko chora,
    Uwielbiam spotykać na swojej drodze ludzi zakręconych na punkcie rękodzieła, super że i Tobie udało się spotkać z tak kreatywną osóbka.
    Pozdrawiam Agatko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu za ciepłe słowa, w imieniu Karola rowniez:)

      Usuń
  8. Agatko! Cudowny jest ten hurcik tych karteczek - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko prześliczne karteczki, a kurnik świetny zdolny synus sle co sie dziwić ma pk kim po msmie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko kartki jak zwykle w hurtowej ilości szczególnie podoba mi się ta z Panem Jezusem gdzie napis jest na grafice.
    Ale dzieło Twojego Synka dziś Cię przebiło wszystko. Kurnik jest rewelacyjny.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karol wymiata! Dzieki Mafzenko i przesyłam usciski:)

      Usuń
  11. Jej, rzeczywiście Wielkanoc coraz bliżej!
    Uroczy i kolorowy kurnik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki, a praca Karola jest rewelacyjna. Ma chłopak talent. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki! Oj tak szczęściara z Ciebie =) Kurnik również prześliczny! Rośnie Ci artysta =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki są śliczne, proste w formie i delikatne. Ale kurnik przebija wszystko, takie kolory w kurniku, to może widzieć tylko artysta. Wyobraźnia dzieci jest zaskakująca:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziekuje za miłe słowa i przyznaje ze Karol spisał sie na medal!!!:) sciskam!

      Usuń
  15. Agatko, jak Ty zrobisz kiedyś tylko jedną karteczkę, to zacznę się o Ciebie martwić :) Karteczki super, synuś już objawia talent artystyczny. A takich osób niech pan Bóg stawia na Twojej drodze jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U Ciebie znów pełno pięknych kartek, ja jedną czasami cały dzień robię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ale za to jaka piękna wychodzi a moje sa zwykle, po prostu:)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!