31.01.2018

bobkujemy- styczeń, choinka 2018

u Agnieszki kolejna edycja zabawy w bombkowanie. W tym roku trochę inne zasady ale generalnie wyszywamy trzy obowiązkowe bombki plus jeden gratis dla chętnych. TU styczniowe prace.


Zachęcona przez niektóre z Was do dołączenia do zabawy "choinka 2018" to czynię. Brałam udział w zabawie "choinka 2016" i bardzo mi się podobało, tym razem połączę to z bombeczkami ale mam nadzieję,że uda mi się haftować też coś innego. Czas pokaże !


I korzystając okazji, że te drobne hafciki wyszywam mulinami bez numerków a także wykorzystuje resztki kanwy....podsyłam bombki do Moniki:


To miał być pasek do stroju męskiego regionalnego
 ale już leży bardzo długo więc wykorzystam kanwę do bombeczek.


Zatem styczniowe bombeczki obowiązkowe:



i gratisy, zrobiłam dwa i tło też wielkości bombek ale w jednej jest za jasne, w drugiej za ciemne.... nie trafiłam no ale nie jest najgorzej :)



Patrząc na te pięć sztuk przypomina mi się widok mnóstwa zawieszek pod koniec zeszłego roku... ach wszystko jeszcze przed nami !!!


Przepraszam, że u mnie tak późno powstały te styczniowe zawieszki ale jakiś taki zakręcony teraz czas.... Krzyżykuję kolejne i pozdrawiam Was ciepło z Tereską w objęciach :)


59 komentarzy:

  1. Uściski dla Tereski, że daje mamie wyszywać :) Pewnie zdolności jak inne dzieci wyssała z mlekiem matki :0 niech rośnie na pocieche :)BOMBKI ŚLICZNE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, cudne zawieszki, a do grudnie zbierze się ich niezła ilość.
    Buziaczki dla Tereski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, te "gratisowe" podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zawieszki ,mnie te ptaszki zachwycają :-) I tak podziwiam ogromnie jak perfekcyjnie jesteś zorganizowana :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo podobają.
    Choć chyba nie powinnam patrzeć bo igła kusi, a ja muszę zająć się czym innym...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie bardzo ładne, ale te z ptaszkami są słodkie. Jak zwykle u Ciebie ilości hurtowe:) W takim tempie to będziecie mogli ubrać bardzo duże drzewko pod którym zmieści się mnóstwo prezentów. Masz cudowne dzieci

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko,a Ty jak zwykle zaczynasz z" kopyta ".
    Już pięć bombeczek.
    I to jakich ładny.
    Może większą choinkę w tym roku bo w grudniu będziesz miała niezły zbiór.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza i tak prawie 2m ma wiec spora hehe ale bedzie czym obdarować innych wiec o to gdzie podziela sie zawieszki sie nie martwię :) sciskam Marzenko!

      Usuń
    2. Agatko Ty chyba zawsze tworzysz z myślą o innych.
      Dawać jest fajnie 😊

      Usuń
    3. Duzo fajniej niż dostawać :)

      Usuń
  8. Śliczniutkie zawieszki powstały! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko! Przepiękne zawieszki, Choinkę Masz na pewno zapewnioną - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze ile pracy, ale efekt fajny :)
    chetnie bede zagladac
    obserwuje
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Magdo za odwiedziny i zapraszam oczywiscie:)

      Usuń
  11. W pierwszej chwili myślałam, że to falstart i że już chwalisz się haftami na luty :)
    Bardzo mi się podobają Twoje hafty, szczególnie te z ptaszkami. Super pomysł z tłem w kształcie bombki. Na zdjęciach wcale nie wygląda aby tło było za jasne albo za ciemne. Na jednym hafcie po prostu jest noc, a na drugim mroźny poranek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, dopadowalas mi teorie dzieki! No a hafty na luty sie dopiero robią :)

      Usuń
  12. Piękne :) I bardzo mi się podoba sposób wykończenia tym filcem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne bombeczki:) A te tła wg mnie nie są ani za ciemne, ani za jasne, oba super pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie je Agatko wykończyłaś i ładnie dobrałaś im kolorki na plecki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudeńka. Te z ptaszkami są urocze. Jak tak patrzę na twoje i innych dziewczyn piękne hafciki to aż mnie kusi żeby spróbować swoich sił w tej technice. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Super Agatko , że dołączyłaś do zabaw , to już chyba będzie stałe trio nie tylko u Ciebie :-)
    Fajne hafciki i super wyszły te dodatkowe hafty z tłem .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak , prawie każda z nas bombkujacych dołączyła tez do innych zabaw :)

      Usuń
  17. Agatko super bombeczki podziwiam każdą, choć te gratisowe podobają mi sie najbardziej;D
    buziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  18. Bombeczki piękne. A mnie właśnie podoba się to ciemne tło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe zawieszki...wielkie brawo :)
    Pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czyli rośnie nam kolejna hafciarka.Pięknie sobie radzicie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szalona jesteś z tymi hafcikami...ja wyszywałam jedynie na zajęciach techniki w podstawówce...tym bardziej podziwiam :)
    Czas byś chwyciła frywolitkę :) :)
    Bombeczki z sikorkami PRZEUROCZE...nie szkodzi nawet, że w niebieskościach ;p
    Pozdrawiam Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa...frywolitka:) marzenie na emeryturę :):):) dzieki Justynko i sciskam !

      Usuń
  22. Agatko spóźnienia żadnego nie masz, bo linkować można do 14 lutego :).

    Super zawieszki zrobiłaś. Podoba mi się użyta mulina cieniowana i miałaś super pomysł ze zrobieniem bombek z ptaszków. Mi kolory się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Niebieski jedyny słuszny kolor. Powstały piękne zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  24. wow !!! it's beautiful and so lovely,i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne są takie zawieszki * Podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!