19.01.2018

worko-plecak

ale nie taki zwyczajny, o nie ! to plecaczek z króliczymi uszami :) z tego tutorialu, za który w tym miejscu autorce bardzo dziękuję.  Post z instrukcją jak uszyć taki worek jest bardzo czytelny, krowie na rowie pokazane co i jak i kiedy. ŚWIETNA sprawa !!! Dużo z takich postów można się nauczyć a to dla mnie cenna lekcja. Na początek przygotowane części:


Następnie kilka ujęć zrobionych w trakcie szycia:





gotowy woreczek ale bez sznurka:


i ze sznurkiem:  





i na modelu :)


Pokazałam dumna ze swojej pracy worek tacie a On pyta czy te uszy będą czytelne, mówię, że nie wiem, dla Jubilatki na pewno :) następnie idę pochwalić się mojemu M. a On na to: "co to, osiołek ?" :) ale nie ma się do przejmować :) Dostałam już zamówienie na worek z krówką :)

Pozdrawiam z uśmiechem, cała szczęśliwa, że worek wyszedł jak należy :)


36 komentarzy:

  1. Uszy czytelne jak dla mnie a na osiołka bym nie wpadła :) Super projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kicaj jak nic ☺☺fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i super wykonanie! Mężczyźni po prostu widzą świat nieco inaczej :)
    Miłego weekendu Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy jest :) I na pewno nikt inny takiego nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak:) jedyny i niepowtarzalny, nawet przeze mnie :)

      Usuń
  5. Agatko świetny plecak jesteś niesamowita i czekam na krówke :) ściskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe oj to kurczę bede musiała sie spiąć i ja zrobic :)

      Usuń
  6. Świetna, oryginalna praca. A uszy wyglądają na typowo królicze :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro można wyciągnąć kota z worka to czemu nie królika ;-) Świetny pomysł i wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Królicze uszka jak się patrzy, Agatko.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super plecak. I najwspanialsze uszy królika/zajączka!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja, prześliczne królicze uszy! Chłopaki już tak mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. E tam, faceci nie widzą różnicy między spódnicą a sukienką, także ten :D A woreczek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyszło i jak miło, że są zdjęcia na modelach. Na tychże uszy skojarzyły mi się ze skrzydłami....

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko! Z kolejną rzeczą dałaś sobie świetnie radę, Plecak wygląda Rewelacyjnie - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Worek wyszedł nie tyle jak należy, ale wspaniale, oryginalnie, świetnie! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny kitajce Agatko, ale jesteś zdolna kobitka. Mi to mozesz tłumaczyć jak krowie na rowie a i tak jakiś koślawiec pewnie by mi wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mój tez nie jest doskonały ale pierwsze koty za płoty!

      Usuń
  16. Agatko, uroczy zając! Bardzo fajny pomysł i na pewno będzie używany często. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zabawny i śliczny plecaczek a komentarz M dowodzi, że króliczych uszach się nie zna.Pozdrawiam i uściski dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny "króliczy" plecaczek! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!