18.01.2018

kolejne części narzuty

Oj dawno nie pokazywałam moich postępów więc pora na kolejne części mojej narzuty kolorowej, podczas pobytu w szpitalu, po porodzie Tereski nadrobiłam trochę drucianych zaległości i powstały kolejne kwadraciki, części mojej narzuty.

Po lewej kwadrat w kolorze ciemnego pomarańczu i wzór w dołeczki 
a po prawej kwadrat w kolorze ciemnej szarości i wzór w kulki.


Po lewej kwadrat we wzór w warkocze prawoskrętne w kolorze srebrzystej szarości, po prawej natomiast w kolorze musztardowej żółci kwadrat i wzór w fale.


Po lewej klasyczny wzór w warkocze w kolorze ciepłej bieli 
a po prawej w kolorze fuksji kwadrat i wzór w kokony.


Po lewej kwadrat w kolorze srebrzystej szarości i wzór w romby a po prawej kwadrat w kolorze ciepłej bieli i wzór w kółka.


Jeszcze kilka kwadratów i będę zszywać narzutę. Jestem ciekawa czy kształtna mi wyjdzie bo niektóre kwadraty odbiegają od prawidłowych rozmiarów hehe.. ale w końcu to nie maszynowa robota :) Póki co druty leżą odłogiem ale pewnie w nowym roku znowu po nie sięgnę :)

Miłego i owocnego dnia Wam życzę :)


28 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na końcowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci idzie :) ale nie wiem, kiedy Ty to wszystko ogarniasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja tez nie :) jakos tak samo wychodzi ze sie udaje!

      Usuń
  3. Wielkie wyzwanie - sądze,że będzie się prezentować świetnie. Kawałki wyglądają bardzo obiecująco. I kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już czekam na efekt końcowy, ciekawa jestem jak to będzie wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, jestem strasznie ciekawa tej narzuty, Agatko.
    Ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwadraciki i kolory! Wyjdzie kształtna, co ma nie wyjść! =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwadraciki śliczne i w cudnych kolorkach. Bardzo jestem całości.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko jestem w szoku ... na porodówkę jechałaś z włóczka i drutami no szacun dla Ciebie . Bardzo fajne kolejne kwadraciki . Ciekawa jestem całości.
    Pozdrawiam i miłego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na porodówce nie dziergałam ale przygotowałam się na czas w szpitalu po porodzie, żeby był produktywnie wykorzystany :):):) rowniez miłego weekendu Ci zycze Aniu:)

      Usuń
  9. Nie zazdroszczę zszywania, ale czekam na efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie cudowna narzuta, już nie mogę się doczekać efektu końcowego. Pozdrawiam rodzinkę cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany kochana moja szacun.
    Po porodzie za druty się zabrałaś??? Szacun

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko! Ale Cudowne są te Części , Najbardziej podobają mi się białe i Fioletowy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!