24.09.2018

kartki przez cały rok-wrzesień

u Ani kolejna propozycja tematów do tworzenia karteczek. 
Tym razem bingo, dowolne trzy elementy z poniższego zestawienia.



U mnie jakiś wysyp okazji we wrześniu, nie tylko dla moich przyjaciół i znajomych ale także mój brachol i koleżanka mieli swoje zamówienia :) Najpierw urodzinowe na których w większości jest niebieski, kropki, i warstwy lub kwadrat czy stempel....




Kolejne wykonane na różne rocznice ślubu. I też króluje niebieski, kropki czy kwadrat i warstwy a na tej pierwszej nawet szydełkowy kwiatek :)



Teraz ślubne i tu też niebieskości, kwadraty, kropki a ta poniżej prawa ma brokat.




Wielkanocne to niebieski (chmury), kwadrat gdzie nie gdzie, kropko i stempel.






I ostatnie bożonarodzeniowe, niebieski, brokat i warstwy...


Chyba w tym miesiącu rekordowa ilość ... kolaż poniżej z 24 kartkami.... masakra !!!


Ale to nie specjalnie tak wyszło... więc nie krzyczcie hehe ;) bawiłam się nieźle a to najważniejsze ;)

A właśnie przed momentem zauważyłam, że to 1000 post (SZOK, że już ich tyle naskrobałam)
więc wśród osób które poniżej zamieszczą komentarz wkrótce wylosuję szczęśliwca
 i obdaruję niespodzianką :)
POZDRAWIAM !!!



34 komentarze:

  1. Agatko,niezła produkcja !!!
    Każda kartka jest wyjątkowa i ma swój urok :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały wysyp prac, śliczne karteczki Ewuniu.:) Milutko pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalejesz z tymi kartkami :) Szczególnie spodobały mi się te dwie ostatnie, które skojarzyły mi się z zaśnieżonymi szczytami gór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze się zastanawiam, kiedy Ty śpisz? a może Twój czas jest z gumy:) 1000 postów to jest coś! gratulacje :) kartki świetne- zwłaszcza ta z wozem strażackim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no cudowny hurcik Agatko:) pozdrawiam ciepło i życzę kolejnych 1000 postów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dzieki Madziu ale trzeba zwolnić tempo 😜

      Usuń
  6. Jak zawsze ilość karteczek u Ciebie powalająca :-) Te ślubne fajniutkie na tle samochodu strażackiego i te dzieciaczkowe :-)
    Gratuluję tysięcznego posta !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko! Gratuluję 1000 Posta, A Karteczki Przeurocze,o ilości nie wspomnę :-) Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, gratuluję 1000 posta. A karteczki rewelacyjne - co do ilości i jakości.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiego wysypu kartek jeszcze chyba nie widziałam na raz.Piękne, szczególnie mi do gustu przypadła z napisem MĄŻ I ŻONA. Ale "dzieciakowe" też bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. O rety, ależ tych kartek dużo!!!! Podziwiam inwencję!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko i córko (a w zasadzie Matko dwóch Córek;-))ileż tego dobra! Piękny karteczkowy wysyp Agatko, skad Ty czerpiesz te wszystkie pomysły i energię... Gratuluję tysiąca :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile fajnych kartek wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomysłowe karteczki, śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko Ty wiesz, że podziwiam zawsze Twoją pracowitość:)
    świetnie sobie poradziłaś:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko gratuluje 1000 posta !! JA ich mam raptem 591 więc znowu mnie w kompleksy wpędziłaś.. o ilości kartek nie wspominając. Biorąc pod uwagę, że u mnie jedna kartka powstaje ok 2 godz to miałabym zajęcie na dwie doby bez snu :-)
    Agatko cieszę się, że masz z tego tworzenia taką frajdę, a przy tym powstaje całe mnóstwo świetnych kartek.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe Aniu, żadnych kompleksów nie powinnaś miec , moze poza myślą ze to ze mna cos nie tak 😜

      Usuń
  16. Wspaniałe karteczki, najbardziej podoba mi się ta na 40 urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O prosze, dzieki Izo za tak wnikliwe oglądanie :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!