14.12.2018

bombkujemy- grudzień

Miało być dzisiaj co innego, bo skończyłam kolejną metryczkę no ale jutro termin wyszycia ostatnich w tym roku zawieszek w zabawie u Agnieszki, które podsyłam też do Kasi i do Moniki. Bawiłam się cały rok, no i to świetnie się bawiłam. Wykorzystałam trochę moich resztek, mulin bez oznaczeń.... jest tego jeszcze trochę ale zawsze to już część wykorzystana. Teraz zostanie najprzyjemniejsza część... popakować zawieszki razem z życzeniami i rozesłać w świat :):):)



W tym miesiącu jak zawsze trzy bombeczki, bardzo spodobała mi się święta Rodzina, 
może ją kiedyś powtórzę :)


Dodatkowym hafcikiem byłą urocza śnieżynka :)


Wszystkie razem w kwartecie...


Chciałam zrobić grupowe zdjęcie wszystkim zawieszkom ale część już poszła w świat a poza tym jak je wyciągam to Zosi oczka zaczynają się świecić i wtedy zaczyna się imprezka ;) hehe:) 

Dzięki Agnieszko za kolejny rok wspólnego wyszywania, 
to mobilizuje a w grudniu ogromnie cieszy !

pozdrawiam Was ciepło i życzę miłego weekendu! Do poniedziałku :)



30 komentarzy:

  1. Agatko! Urocze karteczki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są jak zawsze. I rzeczywiście Święta Rodzina to b. ładny pomysł. Śnieżynka urocza...

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się haft śnieżynki - piękna jest. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe są te Twoje wyszywanki :) mnie też Św. Rodzina najbardziej sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, urocze te zawieszki, a haft ze Świętą Rodziną przykuł mój wzrok.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zawieszki! Podziwiam Cię za tą wytrwałość. Tyle cudowności u Ciebie powstaje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wyglądają. Jestem zachwycona nimi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosia pewnie złapała już bakcyla;D
    cudne hafty Agatko:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa, lubi wszelkie świecidełka a tam troche sie swieci :)

      Usuń
  9. Śliczności Agatko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja energia i kreatywność zdają się nie mieć granic. Pięknie . Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) miło ze tak myslisz ale mam granice Marysiu :)

      Usuń
  11. Śliczne! Troszkę szkoda, że nie będzie grupowego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. To Ci Zosia :).

    Agatko jak zawsze super :).

    Miałaś rację. Pomyliłam hafty ale już wszystko naprawiłam. Dziękuję za spostrzegawczość :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) myslalam ze to moja gafa 😬😄 dzieki Agnieszko za ciepłe słowa 😊

      Usuń
  13. Wspaniały dorobek kochana!
    I ja ci serdecznie dziekuję za udział w zabawie i zapraszam do kolejnej edycji :)
    K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!