26.11.2018

święta na okrągło- listopad

u Inki kolejne fajne karteczki jako inspiracje do liftów


Na pierwszy ogień idzie karteczka Ani,

 no i moja podróba ;)


A to karteczka Moniki


oraz moja interpretacja tematu


a jakoś tak z zamyślenia, rozpędzenia i przyzwyczajenia, że kartek do tej pory było trzy to zrobiłam też lift liftu Inki.... uśmiałam się jak to zobaczyłam :)



Nie wiem czy zauważyłyście ale u mnie w tym miesiącu wyjątkowo karteczki 
na kwadratowych bazach a to u mnie rzadkość ;)


I tym sposobem kolejne trzy karteczki wędrują do kartonika 
i czekają na swoje "5 minut", które niebawem ;)

A tu jeszcze nasz sobotni przychówek, jałóweczka ;)


i weekendowe dzieło, gniazdo szerszeni :)


Pozdrawiam Was z uśmiechem i życzę twórczego i radosnego tygodnia !!!


25 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki, ta dodatkowa też ;), ale gniazda szerszeni nic nie przebije:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe życie jak jagniątko w stajence- urocze :) Twoje prace śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne "podróbki" Ci wyszły. Jałóweczka niech rośnie duża i zdrowa i niech uważa na to gniazdo szerszeni, bo to strasznie cięte gadziny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie zliftowałaś karteczki. Ja ma zaległości u Inki. Cielaczek słodki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem powodzenia w nadrabianiu tych zaleglosci Zosiu:)

      Usuń
  5. Agatko, piękne karteczki zrobiłaś. Gniazdo szerszeni jak prawdziwe, a jałoszka niech się zdrowo chowa.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha aż się uśmiałam jak zobaczyłam lift kartki Inki :) Ale świetnie Ci wszystkie lifty wyszły. A jałóweczka jaka super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne karteczki, Agatko! Gniazdo szerszeni i ja podziwiam:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko! Super karteczki,Gniazdo szerszeni wspaniałe, A jałóweczka jaka słodka , Niech się dobrze chowa - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne podróbki!
    Słodka jest ta jałóweczka. Dlaczego nie zrobiłaś jej więcej zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie chciała wstać, mam tylko na leżąco a ostatnio jak byłam to uciekała mi;)

      Usuń
  11. Agatko świetne te dzisiejsze kartki. Udały Ci się te lifty wyśmienicie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super karteczki a gniazdo szerszeni robi wrażenie. Niech się chowa dobrze jałóweczka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!