25.08.2016

kartki przez cały rok - sierpień

u Ani



Która na ten miesiąc wymyśliła świeczkę na Bożonarodzeniową kartkę.
Chciałam coś tym razem wyhaftować i powstało to:




Wielkanoc to żonkil i uwaga, miała być karteczka inna, z kwiatkiem z origami ale jak go wyskładałam w trudach i boleściach, uznałam, że jest za duży....!!! i wymyśliłam inną karteczkę, wykorzystując tekturę od cebulek.... ale może żonkil z origami do czegoś się przyda hehe :)





I listki na kartce okolicznościowej, z wycinanek od Was :)


wszystkie trzy w kompleciku


Jeszcze dzisiaj dorobiłam kartkę z obrączkami, nie była planowana ale dowiedziałam się o wspaniałej 20-tej rocznicy ślubu naszych przyjaciół, więc nie pozostało nic innego jak coś wymodzić :) !!!


Z racji tego że czasu miałam mnóstwo, jak zwykle i wena mnie nie opuszczała,  w temacie świeczki zrobiłam jeszcze cosik :) z grafik od Ani



Ciekawe co będzie za miesiąc....
 Już 8 miesięcy zabawy za nami, fajnie że trwam... bo sterta karteczek wciąż rośnie, co ogromnie cieszy... i ta ich różnorodność !!! Dzięki Aniu !!!

38 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne, jak Ty na to znajdujesz czas? pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzieś tam pomiędzy tym co robię jak dzieci pozwolą działam...ale z różnym efektem ;) ściskam !!!

      Usuń
  2. Piękne karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i również przesyłam pozdrowienia !!!

      Usuń
  3. Agatko, jesteś tytanem pracy. Ledwie wróciłaś, a już tyle cudeniek potworzyłaś.
    Całuski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cześć stworzyłam Gosiu kartek przed wyjazdem:) ale zgadza sie ze wczoraj i dzisiaj siedziałam nad kolejnymi:) ściskam!

      Usuń
  4. Agatko, dużo ślicznych karteczek stworzyłaś!
    Piękne są te grafiki ze świeczkami.
    Pozdrowionka znad morza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki i rownież pozdrawiam ale z ziemi lubuskiej!!!:)

      Usuń
  5. Świetne kartki, zwłaszcza ta pierwsza, z haftowaną świecą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko znowu śliczności powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko śliczne karteczki- wszystkie:)
    ale szkoda że ten żonkil wyszedł za duży, bo jest rewelacyjny!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda ale przy mniejszym jeszcze bardziej bym sie namęczyła i nie wiem czy w ogóle bym go ukończyła... Widocznie tak miało być! Rownież przesyłam pozdrowienia!!!

      Usuń
  8. Agatko! Wszystkie karteczki są śliczniutkie ale ta ze świeczką najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki sam mam wybor, zdecydowanie krzyżyki i świeczka...;) przesyłam pozdrowienia !!!:)

      Usuń
  9. Wszystkie kartki piękne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki! Mam nadzieję, że wykorzystasz żonkilka, bo jest śliczny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) juz wysłałam go w świat:) pozdrawiam rownież!

      Usuń
  11. Śliczne karteczki Agatko! Bardzo zabawne są te ostatnie z krasnalkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi sie podobają te skrzaty:) dzieki Gosiu!!!

      Usuń
  12. Ale ne są fajne, ale numerem jeden jak nic jest ta świeczuszka, no fantastyczna jest. Patrzę na nią i się uśmiecham, no świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę sie Lidziu że wywołała na Twojej twarzy uśmiech!!!:)

      Usuń
  13. Agatko świetne karteczki, a widzisz, w zyciu nie zostawiłabym kartonika z cebulek 😆
    Ostatnie z krasnalami są rozbrajające 😁
    Tulaski dla Zosiulki 💝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, niektóre nasze koleżanki przerabiają rolki po papierze toaletowym czy taśmie klejącej, to czemu nie opakowanie po cebulkach ?! :) hehe ;)

      Zosia dziękuje !!!

      Usuń
  14. Wszystkie bardzo ładne, ale z haftem najpiękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się z Tobą Natalko zgadzam !!!:)

      Usuń
  15. Agatko przed wszystkim dziękuję, że mimo tak długiej nieobecności zrobiłaś takie cudne kartki i na dodatek aż 6. Wszystkie porywam do zabawy. Moja faworytka oczywiści wyszywana świeczka ale i pozostałe są świetne. Nie wiem tylko jak Ty to wszystko ogarniasz !!
    Dziękuję Ci za udział w zabawie i przesyłam moc buziaczków dla Ciebie i obowiązkowo jeden dla Zosieńki.
    Relację z wakacji i chrzcin poczytałam i z wielką radością obejrzałam wszystkie zdjęcia. Cieszę się że urlop Wam się udał !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniu, zawsze na bierząco jesteś, nawet na urlopie:) a robienie kartek sprawia mi mnóstwo radochy a to m.in. dzięki Tobie mogę artystycznie szaleć nie tylko przed świętami czy jakąś okazją ale cały rok!!! I za to Tobie dzięki i odpoczywaj i ładuj akumulatory!!! Uściski:)

      Usuń
  16. Urocze karteczki tak sobie siedzie i podziwiam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie je wszystkie wykonałaś. Podziwiam i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki ,ale to haft zachwycił mnie najbardziej :-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartki na piątkę.Jednak zauroczył mnie twój kwiatek .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!