31.08.2016

ślubnie

Miałam gotowy post i gdzieś się ulotnił.... wkurzające jest to...
no nic, zatem przedstawiam etapy pracy nad prezentem dla Madzi i Mariusza, którzy zawarli w sierpniu związek małżeński. Oboje są muzykami więc ślub był ucztą muzyczną, pełen wzruszeń....
a wesele wspaniałą zabawą i czasem spotkań ze "starymi" znajomymi :)













Pan Młody jest fanem myszki Miki i Disneya, stąd pomysł na haft...pierwotnie miały by misie...

Po namowach blogowych  koleżanek, moje myszki zgłosiłam do wyzwania u Gosi i zdobyłam specjalne wyróżnienie, za co niezmiernie Gosi DZIĘKUJĘ !!! 


i w ramach nagrody otrzymałam same wspaniałości :


A na ślubie i weselu byliśmy rodzinnie i świetnie się bawiliśmy....
i niech nikt nie mówi że z dziećmi się nie da, nawet z czwórką się da, trzeba tylko chcieć !!!




słonecznie pozdrawiam !!!

28 komentarzy:

  1. Super pamiątka, na wesoło! Myszki rzadzą:) a dla chcącego nic trudnego! super Rodzinka jak zawsze:) pozdrawiam Was cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy Madziu i równie z przesyłam pozdrowienia:)

      Usuń
  2. Ale musiałaś się napracować przy tym hafcie, ale warto było bo efekt końcowy zachwycający.:) Super mysie i super prezent dla fana tychże postaci:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, pracy było sporo i szło mega wolno ale opłacało sie:) dzieki i pozdrawiam;)

      Usuń
  3. Myszki są urocze - już podziwiałam :)
    A imprezka była fajna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko masz wspaniałą rodzinne. A prezent dla nowożeńców prześliczny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW...pamiątka rewelacja :) Pozdrawiam serdecznie i gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko ten obrazek jest świetny już o Gosi go podziwiałam . Ale twoje dzieciaki śpiące na podłodze w sali weselnej - widok bezcenny !! Wiesz, że jesteś niesamowita osobą. Nie znam drugiej takiej rodzinki, aż Ci trochę zazdroszczę !!
    Uściski dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh Aniu, dziekujemy za te miłe słowa! Trochę zwariowani jestesmy ale co tam, życie jest tylko jedno:) ściskany rownież!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Młodzi będą mieć super pamiątkę, a dzieciaki widać wszędzie się potrafią przystosować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie możemy na nich narzekać, dzielnie znoszą nasze pomysły;)

      Usuń
  9. Słodziaki, i te wyszyte i te na podłodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko! Obrazek Z młodą parą, Myszki miki Jest Cudowny, Taki Radosny i kolorowy wspaniały, A jeżeli chodzi o wesela z dziećmi to masz rację. Ja też wszędzie z Dziećmi chodziłam. Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko, myszki są super i pięknie Cię Gosia za nie nagrodziła.
    Dzieciaczki śpiące słodko na weselu - cudowny widok.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne myszki (widać, że precyzyjna robota, doskonale wykonana, z dbałością o każdy szczegół), a dzieciaki urocze! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O mamo! Podziwiam!!!! I pracę i zaradność! :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) dzieki wielki i przesyłam pozdrowionka:)

      Usuń
  14. Widziałam u Gosi :)) a śpiące dzieciaki znam :)) Jak były nasze małe na każde wesele do naszego kombiaka braliśmy 3 kołdry, 4 poduszki i dzieciaki z całego wesela tam spały :)))
    Teraz juz "trochę "wyrosły :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej ze wyrosły Mamuśka!!! No ale fajnie ze tez bawiły sie z Wami:)

      Usuń
  15. Ha ha jak słodko wyglądają :) Ja zaliczyłam weselicho z moim pierwszym synkiem jak miał niecałe 4 miesiące -gdy orkiestra grała spał w najlepsze a gdy zamilkła budził się. Hafcik przepiękny - cudowna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak z maluchami jest wesoło!!! Dzieki Gosiu i pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!