8.02.2018

wyzwanie wielkanocne cz.1


w KTM trwa wyzwanie wielkanocne, cyklicne. I u nas w pierwszym odcinku misz masz!


Maluchy wykonały jajka na gąbkowym jajku metodą filcowania na sucho. Trudno szło, tzn. efekt który ma sięw głowie jest trudno uzyskać. Ale to nie tylko im, mnie również. Pierwsze koty za płoty, może będą dalse lekcje, zobaczymy czy jak odpoczną będą chcieli znowu spróbować :)



Jak widzicie Zosia w żywiole...


I skromne kurczaki w różnych kolorach :)


Karol wykonał też kurczaka z koralików według własnego projektu.
 Można go powiesić np. na oknie, co pewnie zrobimy :)


I wyklejanki, troszkę pomieszane z piernikami, ale kto powiedział,
 że na wielkanoc ich jeść nie wolno ??? :)


Ja też spróbowałam swoich sił w filcowaniu na sucho. U mnie z kolei bazą jest styropianowe jajko. Najpierw utworzyłam niebieskie tło.


Następnie próbowałam stworzyć bazie i kurczaka. Kurczak jest otoczony promieniami wiosennego słońca, idzie po zielonej trawce żeby powąchać rozkwitnięty tulipan :)





Dodatkowo ułożyłam kilka kurczaków, żeby powiesić na gałązkach w wazonie jako ozdobę wielkanocną. Pewnie jakieś jakieś powstaną :) 


I częstujcie się domowymi pączusiami :)


Do miłego !!!





36 komentarzy:

  1. Ależ wielkanocnie się zrobiło :)
    Filcowane jajeczka świetnie wyglądają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filcowy debiut całej rodzinki! Koralikowe ozdoby jak zwykle bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super prace super zabawa . Ja nie miałam cierpliwości do filcowania jajka na sucho. Wbijać i wyjmować i znowu wbijać szybko zrezygnowałam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, trzeba sie ts igła namachać a jeszcze przy okazji zawsze jakaś sie złamie,..ech :)

      Usuń
  4. Piękne prace poczyniliście :-) Ozdoby na wielkanoc już są gotowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca wre :) I człowiek ciągle się uczy, że bez wysiłku nic sie nie da zrobić...
    U mnie do myslenia o Wielkanocy jeszcze daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się,że będzie ciąg dalszy z filcowania, bo pierwsze próby bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! Mam jeszcze jedno jajko i spróbuje je rowniez potraktować filcem :)

      Usuń
  7. Łakomstwo nie popłaca, ja wciągnełam juz trzy więc z Twoje podziękuję choć wygladaja smakowicie. Świetne te wasze filcowanki :) nie próbowałam jeszcze sił w tych tematach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, taka odskocznia;) a u nas cały dzien paczki:) na szczęście poki co nikt sie nie skarży na ból brzucha !

      Usuń
  8. Ale fajne kurczaczki stworzyliście, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne wielkanocne prace stworzyliście! Zgrana z Was ekipa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko! Dzieci masz naprawdę uzdolnione,Twoje jajeczko jest Super, Pączki smaczne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. O matulu, pączki o tej godzinie to już grzech, nawet dziś:-) Pięknie sobie poczynacie, nie ma to jak rodzinne spotkania przy stole, niekoniecznie przy jedzeniu, może być filcowanie chociaż dla mnie to czarna magia więc zostają mi pączki, jeść umiem:-) Buziaki dla Was:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i różnorodnie u Was;)
    kurczaki chłopaków bardzo mi sie podobają, wcale nie tak łatwo osiągnąć taki cel, a om się udało i to już za pierwszym razem BRAWO!!
    Twoje jajka też piękne i świetnie wykonane:) a za pączka już podziękuję, u mnie że były domowe i chyba mam dość :D

    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas zabraklo paczkow wiec pewnie po weekendzie jeszcze sie pojawia ;) dzieki za ciepłe słowa Reniu i pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Sami artyści u Ciebie a pracują jak mróweczki. Piękny sposób na wspólne życie a do tego pączki! Efekty wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Normalnie kolejny szok przeżyłam, Kolejna nowe technika i do tego super wykonanie . Bardzo udany debiut a Maluch przy filcowaniu to już widok bezcenny.
    Powinnaś dostać medal SUPER MAMY
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to tylko taki skok w bok do filcu:) na pewno mistrzynią w tym nie bede ale chciałam tego spróbować :) dzieki za ciepłe słowa i sciskam :)

      Usuń
  15. No pięknie, jajo pierwsza klasa. A dzieciaczki jakie ładne ozdoby zrobiły. Kreatywna jest ta Wasz rodzinka, od mamy poczynając, przez dzieci a na tacie kończąc :)

    OdpowiedzUsuń
  16. najważniejsze, że dzieci chcą :) lubię was podglądać przy tych twórczych zmaganiach ...

    OdpowiedzUsuń
  17. beautiful, egg first class. and the kids who made nice decorations. creative is your family, from mum to children and to dad :)

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  18. Super jak cała rodzinka wspólnie coś robi,popieram.

    OdpowiedzUsuń
  19. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!