22.02.2018

szyjemy

Tu kolejny dzień warsztatów szycia dla dzieci. Tym razem postawiłam na kurki i tulipany.
 Powstał jeszcze baranek i dwa króliki oraz woreczek-królik :)








Tulipany szyłam po raz pierwszy. Poza tym, że się ciężko przewija łodygę to tak naprawdę bardzo prosta sprawa. I do tego fajnie wyglądają :) 
a poniżej filcowane na sucho zawieszki jajka wykonane przez Gabrysię-po lewej
 i przez Martę-po prawej. Zdolniachy co ??? :)


prace podsyłam do Reni
Fajna zabawa, dzięki !












28 komentarzy:

  1. Zdolniachy!
    Ciekawe jakie cuda jeszcze bedą tworzyć...
    Podziwiam nieustannie - tulipany rzeczywiście wygladają efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle jestem pod wrażeniem twoich prac i szycia z taką gromadką dzieci. Niesamowita jesteś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, może mnie adoptujesz?:)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteście niesamowici, szkoda że mam tak daleko to byś mnie podszkoliła :) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko widać ze trafiłam z tematem ( choć pewnie i tak powstałyby te pace;)
    Piękne wszystkie, podziwiam wasz zapał i zaangażowanie
    buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Reniu, prace powstałyby niezależnie od tematu, po prostu sie wpakowaliśmy :)

      Usuń
  6. Prawdziwa manufaktura, jeszcze tylko szyldzik i interesik będzie się kręcił. Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Domowe przedszkole pełną gębą:-) Podziwiam Agatko, że Ty to ogarniasz;-)Śliczne uszytki! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te kurczaki i super zabawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zabawa przednia:) gorzej z porządkiem hehe:)

      Usuń
  9. Agatko! Ty już masz zakład krawiecki,A ile krawców , Ale szyją wspaniale , Piękne kurczaki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite! Wspaniałe prace i co widać na zdjęciach wykonane z dużym zaangażowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kto by się nie angaźował z ciocią Agatą? Ja nie znam;)
    Wszystko bardzo ładne, ale tulipany szzególnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak widać dzieciaki bardzo się zaangażowały do wspólnego szycia. Prace wyszły świetne, tulipanki pierwsza klasa, aż bym Ci podkradła jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace i pięknie, że razem tak się bawicie:) Jesteś cudowną mamą! Urzekł mnie baranek...słodziak z niego:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To niezwykłe szczęście mieć taką Mamę! Cudownie !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!