21.12.2017

Szyję sobie-odc.8

eche, już 8 lekcja u Reni. Leci czas szybciorem! Renia poszła nam w grudniu na rękę na proste formy do uszycia i mnóstwo przepięknych świątecznych inspiracji.

Na początku pomyślałam o zawieszkach na choinkę dla najbliższych, tak też zrobiłam. Usiadłam i uszyłam serduszka i gwiazdki. Z racji mojego wyskakiwania do maszyny "przy okazji" zapomniałam o zdjęciach....


Ale czułam niedosyt... zawsze byłam ciekawa jak powstają te przepiękne wianki z materiałów, żeby nie dawać kolejnych "skarpet" bratu i bratowej mojego M. pomyślałam, że właśnie dla nich stworzę taki swój pierwszy wianek, Poczytałam w sieci jak się go robi i zabrałam się do roboty. W między czasie też powstał projekt ozdóbek. 


W porównaniu z zawieszkami są dużo mniejsze. Beznadziejnie się przewijało gwiazdki na drugą stronę, o wypychaniu nie wspominając...




Tu już plecenie warkocza...


i wstępny wianek:


A poniżej ozdobiony i w całej okazałości.  





Przyznaję się bez bicia, że jestem z siebie dumna... I efekt końcowy mnie zadowala i czas, który na to poświęciłam nie był ekstra długi... nawet zagrałam przy przewijaniu i wypychaniu tego wszystkiego w różne gry z chłopcami więc... było owocnie :)

Reniu - dzięki za mobilizację ! Kto wie czy bez tej lekcji powstałby taki wianek, na pewno nie w tym roku ! Chciałabym uszyć już następny, pewnie w innym klimacie i na inną okazję ale muszę zaopatrzyć się w wypełniacz, w tym projekcie schodzi go sporo ale polecam każdemu, spróbujcie, nic trudnego a satysfakcja gwarantowana !!! :)
pozdrawiam ciepło !


30 komentarzy:

  1. Spodziewałam się, że zaszalejesz :) Wianek jest przepiękny i trochę żałuję, że nie zdecydowałam się szycie wianka. Wyszedł rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bevo wszystko przed Toba;) Haha i ciekawa jestem ze juz mnie tak znacie i wiecie czego sie spodziewać :)

      Usuń
  2. Wianek to mistrzostwo świata!!!! Jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko wiedziałam że Ty jak juz to poszyjesz w ilościach hurtowych;)
    wszystko piękne ale wianek jest rewelacyjny- podziwiam:)
    a co do wywijania gwiazdek to wróć do kanapeczek i sposobem na igłę;)
    buziaki przesyłamy i dziękuje za kartkę z wkładką;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanapeczki i sposób na igle??? Nie kumam ...

      Za przesylke nie ma za co!
      Dzieki za ciepłe słowa :)

      Usuń
  4. Piękny wianek Agatko! pozdrawiam ciepło i wesołych świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Agaciu, ten wianek jest cudowny. Możesz być z siebie mega dumna.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny wianek !! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale extra Ci wyszedł ten wianek. Normalnie czapki z głów. Zdolniacha z Ciebie Agatko. Oj coś czuję, że i ja się skuszę. Tak sobie myślałam, że jestem dość zorganizowana i nie marnuję czasu, ale Tobie nawet do pięt nie dorastam.
    Buziaczki dla Was
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestań Aniu z tymi piętami :) dzieki za miłe słowa i czekam kiedy u Ciebie pojawi sie wianuszek, naprawdę polecam!!!! Sciskam :)

      Usuń
  8. Matko jedyna Agatko, ja nie nadążam zaglądać do Ciebie, już jestem ze dwa posty do tyłu, a takie śliczne prace nam pokazujesz :) Podziwiam Cię zawsze i wciąż za ilość rzeczy jakie potrafisz zrobić przy 5 małych dzieci. A ten dzisiejszy wianek jest suuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianek - pierwsza klasa! Możesz być z niego dumna. Piękna ozdoba.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym byla z takiego wianka bardzooo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny Ci wyszedł ten wianek! ja niestety mam dwie lewe ręce jeśli chodzi o szycie :( :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko jeszcze przed Tobą ,masz zdolne łapki :)

      Usuń
  12. Agatko, jak zwykle cudowna inspiracja świąteczna! Świetny jest ten uszyty wianek. Dziękuje że podzieliłaś się z nami swoim pomysłem na DIY INSPIRACJE. Pozdrawiam serdecznie Magdalena DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW,tyle mam do powiedzienia, tak mnie olśniła Twoja praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ?! Ciesze sie :) i czekam na to co masz do powiedzenia :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!