31.03.2016

wymianka imieninowa odc. 17 i wymianka urodzinowa odc. 13

2 w 1 ale dlatego że w obu zabawach to Kornelia świętuje podwójnie :)

 w wymiance urodzinowej przygotowałam kilka drobiazgów i jajko
 bo wysłałam paczuszkę przed wielkanocą
 


A w wymiance imieninowej

też było trochę wielkanocnie ... jednak mam nadzieję że się Jubilatce i Solenizantce wszystko przyda


Kornelio jeszcze raz STO LAT i wszystkiego co najlepsze :) z uściskami !

I tym sposobem dotarliśmy do końca wymianki imieninowej, Kornelia była ostatnią świętującą w zabawie. Organizatorce Kindze bardzo dziękuję za organizacje i ogarnianie tematu zabawy, za przypominanie nam o kolejnych świętujących i przede wszystkim za pomysł !!!

W takiej rocznej zabawie wzięłam udział pierwszy raz (razem z wymianką urodzinową) i pewnie ostatni ale było wesoło :) 
DZIĘKI DZIEWCZYNY !!!

30.03.2016

święto leśnych zwierzaków

w zabawie u Lidzi oczywiście ;)


I swoją karteczkę wysłałam do Krysi, która niestety nie ma bloga 
ale fajnie że bierze udział w zabawie !

a swoją karteczkę dostałam od Klary i bardzo za nią DZIĘKUJĘ !!!




i jeszcze prośba o wsparcie naszej koleżanki blogowej Dusi i Jej męża wszystkie informacje TU a TU strona gdzie można przekazać jakieś pieniążki. Nie zostawiajmy ich samych !!!

25.03.2016

choinka 2016- marzec

i krzyżyki, tak miało być. Każdego 24go dnia miesiąca miałyśmy zamieszczać swoje prace ... chciałam wczoraj ale blog organizatorki zniknął, czy Wy coś o tym wiecie ???





 na różnych tłach ...



I skoro jest kokardka to jeszcze zgłoszę karteczki na TO wyzwanie marcowe z kokardką :)
 


JP II z chłopcem

na I Komunię św. Jasia :)




i  z imieniem i datą po praniu i po prasowaniu:


i w rameczce, z tyłu dedykacja z życzeniami... 
mam nadzieję że małemu komuniście (bo to z okazji I Komunii św.) się spodoba !




23.03.2016

jeszcze wielkanocnie

jajecznie i kolorowo

  
i jeszcze jajca z tasiemkami









 


zrobione przy okazji bo niespodziewanie na nie się natknęłam w naszych kartonach, które czekają na swój czas na rozpakowanie.... i chyba tyle na ten rok w temacie wielkanocnym  :)


22.03.2016

21.03.2016

etap 9

u Ewuni w zabawie karteczkowej na wielkanoc, to już ostatnia odsłona zabawy... niestety... no ale to dlatego że wkrótce wielkanoc i święta !

Ewa na tą ostatnią karteczkę wymyśliła bardzo ciekawy pomysł, mianowicie mamy zawrzeć na karteczce 8 elementów ze wszystkich etapów zabawy. ŚWIETNE !!! prawda? Wydawać by się mogło ze dużo itd... ale to naprawdę fajny pomysł. 


Ja najpierw spisałam sobie na kartce wszystkie elementy, których Ewa wymagała podczas zabawy a potem siadłam do karteczki i pomału skreślałam co mi pasuje i dodawałam i oto co wyszło:


zatem, moja karteczka zawiera:
1. koszyczek
2. wiosenne kwiaty
3. kropki i media (jajko pęknięte ma kropki zrobione farbą akrylową)
4. guzik
5. 3 jaja w 3 kolorach
6. pęknięta skorupka
7. napis
8. trawa

I co Wy na to ? Wcale nie było trudno, prawda?

Podsumowując te 9 tygodni zabawy, uważam Ewy pomysł za świetny i cieszę się że się włączyłam do robienia karteczek. Na pewno był to dla Ciebie spory wysiłek bo i banerki i pomysły i wrzucanie naszych prac...to wszystko zawsze trzeba jakoś ogarnąć...ale było WARTO !!! Osobiście bardzo mnie zabawa zmobilizowała do robienia kartek na wielkanoc i zachęciła. Teraz już będę miała większą swobodę w ich wykonywaniu bo właśnie dzięki Ewie spróbowałam chociażby używania mediów na kartkach. Stąd mój WIELKI ukłon w kierunku organizatorki i WIELKIE DZIĘKI Ewo !!!
Dla Ciebie w podziękowaniu wiosenne kwiatki :