25.01.2018

święta na okrągło-styczeń

Inka po zmianie zasad wystartowała i w tym roku ze swoją zabawą. O wszystkim możecie poczytać TU. W skrócie to są do inspiracji dwie karteczki a my mamy zrobić podobne.

W tym miesiącu jedną stworzyła Carmen ta po lewej a po prawej moja interpretacja:


A drugą Inka i również autorska kartka po lewej a po prawej moje wypociny:


Bardzo ciekawy pomysł, miło i przyjemnie pracowało mi się przy tych karteczkach. Może powinnam bardziej się przyłożyć, żeby były podobne, sama nie wiem do końca, bo to dla mnie "pierwszy raz". Kolejne miesiące na pewno będą coraz lepsze :) Dzięki Inko!

A i złota odznaka za zeszły rok zabawy:

pozdrawiam ciepło :)


26 komentarzy:

  1. Piekne karteczki :0 I juz zbierasz zapasy za następny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lifty dają duże możliwości interpretacji ,świetnie sobie poradziłaś . Może jelonka bym ciut potuszowała na brązowo ,bo słabo widoczny na zdjęciu .Ale sznurkowy wianek bardzo się mi podoba i jak nie znajdę nic innego to go odgapię ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Ewo z tym jelonkiem, postaram sie to poprawić, dzieki za cenne rady!

      Usuń
  3. Agatko, świetnie sobie poradziłaś i Twoje kartki są naprawdę piękne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają. Ciekawy pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to super sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko pięknie zliftowałaś obie kartki se super !!!
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko! Piękne Karteczki, Szczególnie ta z Mikołajem jest Urocza - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Są wystarczająco podobne, pamiętaj, że to jednak tylko lift nie kopia, więc tak jak zrobiłaś, z dodatkiem własnej fantazji jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. motyw z mikołajem fajnie wpisał się w lift :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!