27.09.2019

wełnianki- projekt 1

Renia zaproponowała ciekawy projekt, bardzo mi się spodobał, chociaż jest szalony... jak dla mnie, bo pracochłonny i czasochłonny ale wyzwanie !!! a jeśli mi się uda mu sprostać będzie wielka satysfakcja!


Zamówiłam po dłuuugim poszukiwaniu włóczkę.... w TYM sklepie, jestem pod wielkim wrażeniem obsługi, no i zobaczcie nawet jaką fajną taśmą była zaklejona przesyłka ;) Co do włóczki to nie miałam jakiegoś szczególnego pomysłu na sweterek ale skoro nad czymś mam pracować to chciałam, żeby sweter służył jak należy.....


w środku moje włóczki...


i początki pracy.... Ach ale jeszcze miałam spore poszukiwania szydełka, bałagan.... tzn. nieład twórczy zrobiła swoje ale na szczęście poszukiwania owocne... i dzięki Reniu za cierpliwość ;)


Na dzisiaj 1/3 kwadracików zrobiona, działam nad kolejnymi :)


Dzisiaj byliśmy na jesiennych warsztatach i zrobiliśmy jesienne lampiony, najlepsze było malowanie farbami i przy okazji brudzenie się :)




I tym sposobem mamy kolejne świeczniki :)
Weronisia też z nami była :)


A poniżej nasz komplecik, ciekawy prawda, uciekam, dobranoc !


40 komentarzy:

  1. Agatko jesteście wszyscy niesamowici , nie znam drugiej takiej fajnej Rodzinki. Zawsze razem i zawsze z radością. Ponoć brudne dzieci to szczęśliwe dzieci ale tego mycia z farbek to Ci nie zazdroszczę. Weronika rośnie jak na drożdżach i ten uśmiech bezcenny !! A słoiczki dzieciaki zrobiły świetne !!
    A dla Ciebie wielkie ukłony za kwadraciki zrobiłaś je migiem. Bardzo fajne włóczki wybrałaś a obsługa w Passarcie zawsze jest taka, bardzo lubię u nich kupować.
    Pozdrawiam i dobrego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, nie znałam Aniu tego sklepu ....swietny jest! Bede go polecać na pewno :) i dzieki za takie mnóstwo ciepłych slow :):):)

      Usuń
  2. Taki sweter z tego powstanie? Jeśli tak, to będzie coś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad wełaniankami... ale wydzierganie takiego swetra w presji czasu by mnie przesrosło... Powodzenia CI życzę! Wspaniałą zabaw z dzieciakami, a jakie piękne lampiony powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter wygląda jak Wielkie Wyzwanie!

    Lampiony ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega podoba mi się projekt. Na bank pracochłonny, ale już widać pierwsze i do tego piękne elementy układanki. Wyjdzie na sto procent wspaniale. :) Pięknie spędzacie czas, naprawdę pięknie. Świetna zabawa, pełno miłości, nauki i to twórczej, brawo. :) Miło popatrzeć. Pozdrawiam i życzę wielu tak radosnych chwil . <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwadraciki wyszydełkowałaś, trzymam kciuki za pomyślne ukończenie.:) Kolorowe lampiony, barwne i wesołe jak Wasza gromadka.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że jeszcze Ci mało blogowych wyzwań ;).
    Sweter będzie super. Z ciekawością czekam na dalsze etapy pracy :).

    Kreatywna mama, to i dzieci zdolne :).

    Weronika jest przesłodka :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy projekt zaczęłaś, kwadraciki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, to będzie super sweter.
    Uśmiech Weronisi skradł dzisiejszego posta.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwadraciki są urocze, projekt cudny! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się fajnie bawicie :) lampiony sa cudne, a Weroniczka...ależ rośnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się podpisuję pod słowami Ani. Jesteś, albo jesteście MEGA. Tak nie wiadomo kiedy wydziergałaś 1/3 kwadratów. No a ja śmiem narzekać na bark czasu, kiedy mam dwa dorosłe dzieci, z czego jedno ze mną nie mieszka i jedną pracę zawodową :-( no cienka jestem. Zabieram się za robotę :-) Warsztaty z Dzieciakami bezcenne, a zdjęcie wspólne wszystkich lampionów jest niesamowite :-) Bardzo serdecznie Was pozdrawiam :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bez przesady, jakos tak fajnie sie wszystko układa i juz :) ale dziekuje za ciepłe słowa, bardzo sympatycznie jest :)

      Usuń
  13. Kochana na pewno dasz radę i powstanie super sweterek a my będziemy Ci zazdrościć :) Lampioniki zrobiliście sliczne, a malutka jest taka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super lampiony, uśmiech najmłodszej rozbrajający :)
    Sweterek zapowiada się świetnie, nic dziwnego, że się zdecydowałaś - kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Projekt super i świetnie Ci idzie, Agatko!
    Dzieci spisały się pięknie na warsztatach :-)
    A ja nawaliłam... przeczytałam maila i... zapomniałam odpisać. Jutro się poprawię ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe spokojnie, znajdziesz czas Iwonko to napiszesz jak nie to trudno, świat sie nie wali, napisze znowu i bede czekac na wiesci :) nie to jest najwazniejsze :)

      Usuń
  16. Wow!
    Jesteś niesamowicie wszechstronna i twórcza!
    Powodzenia!
    Lampiony cudnej urody!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super lampiony,sweterek będzie bardzo ładny a uśmiech Weroniki bezcenny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten sweterek już gdzieś widziałam. Też robię kwadraciki, może będzie sweter :-)
    Cudna jest ta Twoja rodzinka, tak trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek będzie zapewne cieplutki, bo z grubej włóczki go robisz. Ja dziergam z cieniutkiej, bo potrzebne mi okrycie na chłodniejsze dni lata.Młodzi artyści rewelacyjni i tak cudnie upaćkani. Efekt ich pracy mówi sam za siebie. Ciekawe, kiedy Weronisia zacznie twórczej pracy się oddawać.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe jeszcze troche musi podrosnąć ale zapewne szybko ten czas minie :)

      Usuń
  20. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorów, będzie pięknie wyglądać w gotowym projekcie:) a bałagan twórczy robi sie sam, wiem, bo u mnie jest tak samo;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe skoro tak mówisz Reniu to tez bede miec taka teorie o bałaganie :):):)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!