15.02.2018

święta na okrągło-luty

U Inki w tym miesięcy tym razem trzy karteczki spośród których możemy wybrać którąś do liftowania, ja pokusiłam się o trzy :)


pierwsza Carpediem po lewej, moja interpretacja po prawej:







Druga kartka Ani z kartkowe love po prawej a moja interpretacja po lewej:


I ostatnia Lidki po lewej a moja po prawej:


i zbiorcza fotka:


Jakoś u mnie w tym miesiącu bardzo niebiesko :) Ale przyznaję, że fajnie mi się pracowało zwłaszcza z tym tłem ze ścinków i koronek w pierwszej karteczce. Jest to fajny pomysł do wykorzystania resztek, których przecież u nas bardzo dużo... 
Dzięki Inko za kolejny fajny miesiąc inspiracji :) pozdrowionka ślę!!!


36 komentarzy:

  1. szalona że też udało ci się trzy - ja zawsze mam problem z jedna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Twoje sa takie wypasione ze sie wcale nie dziwie !!!

      Usuń
  2. Agatko powstały super karteczki, ja nie wiem którą jeszcze zliftuje bo mam problem, ale mam nadzieję, że wkrótce coś powstanie. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zycze Ci Madziu miłej zabawy przy tworzeniu i sciskam !

      Usuń
  3. Piękne karteczki. Jak ty to robisz, chyba jesteś jakaś maszyną produkującą kartki i różne ozdoby. Ja do jednej przymierzam się tydzień ,:))) a później drugi tydzień ją wykonuję. Pozdrawiam serdecznie i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... Ja nie Man jak siedzieć tydzien nad kartka bo po drodze krasnoludki by ja rozebrały :)

      Usuń
  4. Agatko widzę , że i Ty nie chciałaś robić przykrości żadnej z dziewczyn :-) Super sobie poradziłaś ze wszystkimi liftami , ale ta pierwsza podoba mi się najbardziej.
    Pozdrawiam Pracusiu

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i bardzo pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  6. och trzy lifty i to w jakim tempie, ja ciągle nie umiem zdecydować się która zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, przepięknie zliftowałaś te karki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają. Takie twórcze spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie zliftowałaś kartki, Agatko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko! Wszystkie karteczki są Wspaniałe - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny i pomysłowy lifting i jak widać hurtem idziesz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Ci poszedł lift Agatko, wszystkie trzy karteczki w Twoim wykonaniu wyglądają suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Lidziu :) Twoja była najtrudniejsza, przyznaje !

      Usuń
  13. Świetne karteczki wymyśliłaś! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne! Pierwsza jest naj! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rogasiowa wygrywa! ścinki to też skarby ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!