7.10.2019

kartki z paletą kolorów- październik

i motyw liści, które mają się znaleźć na karteczkach w tym miesiącu w zabawie u Ani


U mnie w jesiennych kolorach,teraz widzę, że pomarańczowego nie ma.....ja nie wiem jak ja to robię, dopiero teraz widzę, że brak tego koloru Aniu w Twojej palecie, przepraszam....


Tylko te kartki dwie się nadają, więc Aniu te podsyłam do Ciebie, reszta po prostu jesienna, 
niech sobie będzie ;) 



i kolaż dla Ani, nieaktualny .....


Aniu , obiecuję, że w listopadzie dokładnie z paletą kolorów będę siedzieć!!! jakaś zakręcona jestem :(
mimo wszystko ciepło Was pozdrawiam a szczególnie Ciebie Aniu 
i podziwiam Twoją cierpliwość do mnie :)

26 komentarzy:

  1. Agatko powiedzmy że pomarańczowy to taki rudy a rudy to odcień brązowego :-) i sprawa załatwiona zabieram wszystkie kartki . Listki sa a to był element przewodni w październiku .
    Pięknie dziękuję za udział w zabawie i super kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne są te kartki.

    Ja rzuciłam okiem na paletę a potem czytam u Ciebie, że "pomarańczowego nie ma" i pytam siebie - jak to? Myślę, że ten zgaszony żółty i czerwony mózg połączył w pomarańczowy :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie mi chyba tez tak mózg pomieszał kolory 😂

      Usuń
  3. Agatko ja też myślałam że to pomarańczowy .
    Bardzo cieplutko karteczki .
    Pozdrawiam serdecznie 🍂🍂🍂🍂

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te jesienne kartki :-)
    Widzę, że udział w wyzwaniach wcale nie jest taką prostą sprawą ;-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te jesienne kartki, Agatko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne jesienne karteczki Agatko zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko świetne kartki- jak zawsze:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!