29.11.2016

kartki przez cały rok- listopad

u Ani naszej



z ptaszkiem, dwa liche hafty i jeden wydruk na bombeczce, prosto do bólu !!!






Kolejne dwie świąteczne jak na mapce dokładnie i z akcentami błyskotek


I dwie z przewróconą mapką, taka przewrotna interpretacja, zaliczysz Aniu ?


I oczywiście naciągnęłam sobie w główce, że może być Boże Narodzenie tylko na świecąco ...ale zapomniałam o mapce i poniższe powstały tylko z tą myślą o świecidełkach, przepraszam Aniu. 
Zamieszczam je tu bo do tej zabawy je wykonałam, jednak nie musisz ich Aniu zaliczać :)



I okolicznościowo z brokatem


 

Z 30-tką urodzinowo dla Joli, z konikiem dla małej Natalki 
a z dzidziusiem dla wnusi Jadzi, małej Alicji.

i kolaż tradycyjnie zrobiony przez Anię, dziękuję !!!



Listopad mi straaasznie szybko minął, w kwestii kartek i moich ulubionych do nich krzyżykowych obrazków kompletna klapa ale wierzę całym sercem, że w grudniu się poprawię :)

Idę nakarmić jeszcze żabola przed sneam !!!


26 komentarzy:

  1. Agatko! Wszystkie są Wspaniałe,Mnie zauroczyły ta ze świecidełkami i ta z brokatem - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziekuje ślicznie i rowniez przesyłam pozdrowienia!

      Usuń
  2. Agatko gdzie tu masz liche hafciki hę? Karteczki z ptaszyną bardzo fajne, ta błyskotkowa rewelacyjna. A okolicznościowe mienią się że ho ho-urodzinowa przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko dzieki:) no liche, takie skromne sa te hafty...

      Usuń
  3. Ależ wysyp- Ty naprawdę masz motorek:) i jeszcze narzekasz, że mizernota???wrrr
    Tulaski dla Zosi 💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko mizerne hafty... Dzieki i sciskamy z Zochna:)

      Usuń
  4. Agatko jak kiedyś zrobisz tylko 3 kartki to uznam że jesteś poważnie chora :-)
    Hurcik mi tu znowu niezły zrobiłaś, ale cieszy mnie to ogromnie bo może dobijemy do 2000 sztuk dzięki Tobie.
    Wszystkie kartki są wspaniałe , podobają mi się bardzo i oczywiście zgarniam wszystkie do zabawy
    Wieczorem zrobię z nich kolaż i Ci podeślę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu! I będę sie starać żebyśmy dobiły do tych 2000, bo mam pewien pomysl na grudzień:) sciskam ciepło!

      Usuń
  5. Wspaniałości same!!! Oglądam i podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, niezłe karteczki, a te z kryształkowymi bombkami są ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna produkcja :)Ja zwykle na ostatnią chwilę się wyrabiam, ale warto wziąć z Ciebie przykład i za jednym zamachem i bałaganem produkować więcej karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty chyba już w ogóle nie sypiasz, co? Jak nie kalendarze adwentowe to wysyp karteczek i to jeszcze jakich ładnych :)
    Już się zastanawiam co też za pomysł Ci wpadł z tymi kartkami na grudzie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, doczekasz sie Lidziu w grudniu!;) dzieki i pozdrowionka śle:)

      Usuń
  9. Znów zaszalałaś z karteczkami:)
    Wszystkie mają swój jedyny i niepowtarzalny urok.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko, kiedy Ty to wszystko tworzysz? Nie dość, że hurcik, to jeszcze wspaniałości same.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko piękne kartki, ja jak zwykle zachwycam sie haftami, ale te ze sarenkami czy reniferami też są przepiękne:)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i bogate kompozycje :-))) Ptaszki urocze ,bombki z rogacizną pięknie przybrane a te z kryształkami wspaniale błyszczą :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mega produkcja, a jedna kartka piękniejsza od drugiej. Najbardziej podoba mi się bombka z błyskotek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!