18.04.2018

wielkanocne kartkowanie-kwiecień

u Magdy wielkanocna zabawa trwa. W kwietniu królują koszyczki.


U mnie w koszyczku nie jaja tylko zwierzątko :) i z racji tego, że karteczki baaardzo do siebie podobne to mają tylko zbiorowe zdjęcie.


Zobaczcie jeszcze jakie zwierzątko nas wczoraj zaszczyciło swoją osobą. Tak to bóbr !!!



Pierwszy raz widzieliśmy na żywo to zwierzę, nie tylko my bo mój tata także. Bóbr zaskoczył nas kompletnie!!!! Do jakiegokolwiek cieku wodnego mamy przynajmniej 6km...jak on do nas dotarł?! Panowie z odpowiednich służb wywieźli go daleko nad rzekę, żeby nie mógł do nas wrócić :) przygoda fajna i dzieciarnia zachwycona !


a tu nasza wymianka z Beatką- DZIĘKUJĘ :)


uściski !!!


26 komentarzy:

  1. Faktycznie gość niespodziewany! Śliczne radosne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki fajne ! A przygoda z bobrem pouczająca , widziałam to zwierze na żywo , tata był rybakiem i na stawach często można było spotkać bobry !
    Dobrze ,że paczuszka doszła i się podoba. Mam nadzieję tylko , że dzieciarnie nie pobije się o pluszaka , bo jest jeden...
    Za niedługo i ja się pochwale Twoimi pracami , zresztą wianek wisi cały czas na ganku i jest podziwiany :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie Beatko ze i moje prace cieszą oko a dinus nie został rozszarpany tylko kulturalnie służy:)

      Usuń
  3. Ja byłabym taka samo zachwycona, jak dzieci widząc takie stworzenie w zasięgu ręki. Zazdroszczę tego spotkania :)
    Piękny prezent dostałaś.
    Karteczki super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to gość do Was zawitał, Agatko.
    Karteczki z koszyczkiem są śliczne. A Beatka wspaniale Cię obdarowała.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to masz przygody :) Byłam kiedyś w rezerwacie, gdzie miały być bobry ale żadnego nie wypatrzyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, widzisz my rezerwatu nie mamy a bobry lgną na potegę hehe :)

      Usuń
  6. Agatko! Karteczki Wspaniałe, Dobrze ze wam tego gościa zabrali, bo bobry są wielkimi szkodnikami - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki i znów ilość hurtowa :) Podziwiam Cię, jak Ty to ogarniasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, karteczki bardzo ładne a przygoda z bobrem fantastyczna dla dorosłych i dla dzieci. Myślę, że będziecie często do niej wracać.
    Tak jak ja wracam do ubiegłorocznej przygody z niedźwiadkiem brunatnym. To było w górach w Rumunii. Po kolacji z koleżankami wybrałam się na spacer. W drodze powrotnej, tuż przy hotelu był pojemnik na śmieci, w którym szperał miś. A my byłyśmy 5 m od niego. Po chwili oddalił się tą samą ścieżką, którą my chwilę przedtem spacerowałyśmy. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Zosiu przygoda chyba jeszcze wieksza z racji większego niebezpieczeństwa ze strony misia....super wspomnienia :)

      Usuń
  9. Słodkie karteczki z zajączkiem. Super wymiana z Beatką. Gość niesamowity, sporo wrażeń zobaczyć go na żywo z bliska.

    OdpowiedzUsuń
  10. No to mieliście spotkanie na "szczycie" Fajnie tak zobaczyć takie zwierzątko na żywo.
    A kartki super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wchodzę na Twojego bloga i od razu uśmiech od ucha do ucha ... miły sprawiłaś mi poranek:-)) Buziaki:-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie wiem Agatko jak Ty to wszystko ogarniasz... dom, rodzina, kościół, hurtowe tworzenie kartek i jeszcze aktorstwo... a do tego pewnie sto innych rzeczy o których nawet nie wiem. Jak nic jesteś jakimś cyborgiem bo zwykły człowiek już dawno by padł :)
    Gclub
    ทางเข้า D2BET

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kartki **
    Ja bym się bała tego bobra !!
    Dinozaur to i mnie się bardzo podobał , podglądałam jak powstawał :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiego cudnego dinusia dostałaś :) I bobra fajnego miałaś okazję zobaczyć. I jeszcze na kartkach zwierzątko, ale u Ciebie tych zwierzątek się dziś nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet promotion

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!