4.04.2015

wymianka wielkanocna u Lidki

 Przed niedzielą Palmową dostałam przesyłkę od Ewy, jestem mile zaskoczona jej zawartością :) z resztą sami zobaczcie:















Ewo ! BARDZO, BARDZO DZIĘKUJĘ za przepiękne prezenciki, jestem po wrażeniem ! 
Pięknie i estetycznie wykonany notesik i jeszcze dodatkowo taki osobisty, skierowany do mnie :)  Żabka śliczna, no i świecznik także a słodyczami to pewnie podzielę się ze swoimi pociechami !
 I kartka z życzeniami taka ładna.... nie mogę się nacieszyć :) 
DZIĘKUJĘ jeszcze raz :) !


A paczuszka z moją wielkanocną twórczością powędrowała do Aniutki_85. A w niej znalazł się szydełkowy baranek, jajko ozdobione metodą decoupage oraz podstawka pod jajeczko oraz marcepanowa słodycz i karteczka z życzeniami :)





Życzę wszystkim aby Zmartwychwstały Chrystus na nowo zamieszkał w Waszych sercach i miłych, ciepłych spotkań w gronie najbliższych, radosnego Alleluja !!!

3 komentarze:

  1. Śliczne prezenciki sobie zrobiłyście :) Zdrowych i wesołych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci się wszystko spodobało :)
    Teraz dopiero widzę, że na przesyłce coś mi się z imionami "pokiełbasiło" (chyba zawrót głowy przedświąteczny). Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nic, wybaczam :) hihi ;) a zdarza się nawet najlepszym ! :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!