8.06.2017

kartki przez cały rok- czerwiec 2017

Ja nie wiem jak to się dzieje, że dzisiaj już czwartek, wczoraj i przedwczoraj chciałam zamieścić posty widzicie jak wyszło, dni uciekają mi nie wiem kiedy !!!

U Ani w tym miesiącu projektantką tematów jest Ewa, koniecznie tam zajrzyjcie, świetnie działa :)


Na kartce z okazji Bożego Narodzenia miał się znaleźć aniołek, u mnie dwie kartki w kształcie aniołków i kolejne z grafikami znalezionymi w sieci.





Wielkanocne miały mieć tło wykonane ze skrawków papieru. Genialny pomysł, świetna zabawa no i wykorzystanie śmieci tak naprawdę, a te śmieci aż żal wyrzucać :) Moje takie, niektóre bym poprawiła ale stwierdziłam, że wykorzystam co mi się napatoczy :)



 Ślubne dwie :)



I okolicznościowe gazetowe ... przyznaję, poniosło mnie w tym temacie. Bardzo wdzięczny temat, dlatego :) Najbardziej chyba ta serduszkowa mi się podoba :)






Aniu, tylko nie krzycz :):):) PROSZĘ !!!

Bawiłam się super więc dziękuję Dziewczyny !!!
i kolaż wykonany przez Kochaną Anię- DZIĘKUJĘ !!!


ściskam z ziemi lubuskiej :)


41 komentarzy:

  1. Znów poszalałaś Agatko :)) Najbardziej podobają mi się te gazetowe :) Świetna interpretacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kartki są świetne, ale gazetowe przebiły wszystko, super są! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna seria gazetowa,a kartki w kształcie aniołków bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A niby czemu mam krzyczeć?? Cieszę się że się doskonale bawisz , bo przecież o to właśnie chodzi w tej zabawie :-).
    Karteczki super, jak to u Ciebie , moje serce skradłą gazetowa z magnolią i motylem .
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje pięknie za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, karteczki są przecudne, a ich ilość powala na kolana. Najbardziej zachwyciły mnie dziewczynki z gazetowymi włosami:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatuś u Ciebie jak zawsze ciekawie i hurtowo.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow aż policzylam- 20 karteczek!!! Czy ty kobieto sypiasz haha. Nie wiem jak to robisz ale podziwiam przy czwórce dzieciaczków za każdym razem masz najwięcej karteczek. Sluczne wszystkie ale slubna ta pierwsza i gazetowa z magnolia są moimi faworytkami. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż 20?! Nawet nie liczyłam...przesadziłam faktycznie ale zabawa była świetna:):):) i fajnie ze każdy znajduje swojego faworyta:) sciskam!

      Usuń
  8. O rany Agatko, toż to prawdziwy hurt! Cieszę się, że spodobały Ci się tematy - Twoje karteczki są śliczne - wszystkie! Ścinkowe bazy wyszły znakomicie ale gazetowe pomysły to zdecydowanie numer 1.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ewo za miłe słowa i za swietne zabawy bo bawiłam sie doskonale robiąc te karteczki!!!

      Usuń
  9. O jejciu Agatko, ale piękniutkie karteczki, zauroczona jestem gazetowymi, wszystkimi, ależ ty miałaś świetne pomysły. Kreatywność na najwyższym poziomie brawo Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko! Jak Zawsze wykonałaś dawał dobrej roboty,Karteczki wszystkie są wspaniałe i jakie pomysłowe, A ilość imponująca jak zawsze - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko, dozuj te wrażenia, bo mam poczucie klęski jak patrzę na Twoje karteczki. Nie dość, że ilość budzi podziw to jeszcze pomysłowość ujmująca, ścinkowe tła są cudne a gazeciane pomysły rewelacja!!! Pozdrawiam cieplutko i lecę dumać nad trzema karteczkami;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Olu za miłe słowa...bawiłam sie przy tych kartkach swietnie:)

      Usuń
  12. Piękne karki, ale gazetowe super!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo i to w takiej ilości! pozdrawiam i ściskam weekendowo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany to się nazywa dopiero kartkowanie .Piękne tła ścinkowe , świetnie zastosowana gazeta i jeszcze taki zastęp aniołków .Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartkowy zawrót głowy. Ze wszystkich kartek tryska wręcz radość, szczęście, niezwykła porcja optymizmu. Bardzo ciekawe ! Jest co podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Ciesze sie De teb mój misz masz tryska radością:):):)

      Usuń
  16. Agatko, wykonałas powalającą ilość pięknych kartek. Te z gazetami najbardziej mi się podobają. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko pozazdroscic pieknych karteczek i jaka ich ilosc... Gazetowe sa czadowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Agatko wszystkie bardzo pomysłowe, ale te gazetowe są rewelacyjne:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, hurtowa ilość!;) Najbardziej podobają mi się, z gazetowych dziewczynki i balony-serca, ze ścinkowych pierwsza z króliczkiem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdzie Ty to wszystko mieścisz ? Piękne kartki a gazetowe rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!