16.08.2018

projekt DOM

Poniższy hafcik przygotowałam już jakiś czas temu.... wybrałam inne kolory dla większego kontrastu... ale... no właśnie...



dopiero jak trafiłam u Violi na zabawę zmobilizowałam się i zaczęłam wyszywać....


Tu nie chodzi o konkurs ale ten dom skojarzył mi się z wakacjami, dziwne skojarzenie prawda ? Ale już się tłumaczę. Niezależnie od tego jak i gdzie podróżujemy i niezależnie od tego czy wyjazd jest nieudany czy udany zawsze wracamy do domu, myślę też że z radością :) i stąd pomyślałam, że warto będzie jeśli się zmobilizuję i w końcu wyszyję ten uroczy domek.


Głównie wyszywam latem na dworze, to w ogrodzie to na moim bujaczku...


Ale zabrałam też hafcik ze sobą nad jezioro do miejscowości Długie. Gdzie pogoda nam się trochę popsuła ale dzięki temu nadrobiłam trochę krzyżyki :)


i był z nami na łące :)



A tu już ukończony i po prawej po wypraniu 


Przymiarki ramek i w gotowej oprawie.... jak Wam się podoba ??? 



Głównie chcę w tym miejscu podziękować Monice, która jest autorką tego wzoru jako wzór haftu krzyżykowego, który narysowała Ula, jeśli dobrze się orientuję. Dziewczyny tworzą zgrany duet a ja dzięki im pracy wykonałam świetny prezent do domu naszych przyjaciół. DZIĘKUJĘ raz jeszcze i polecam, mimo trudów w haftowaniu efekt świetny !!! Chodzi za mną też taki dom w pełnej gamie kolorystycznej, taki tęczowy.... ale pewnie to daleka przyszłość ! Pozdrawiam ciepło :)

A pracę zgłoszę jeszcze TU, a co, jak zabawa to zabawa :)




40 komentarzy:

  1. Też mi się bardzo podoba i może kiedyś go popełnię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Agatko! Pracy zapewne dużo, ale efekt wart zachodu. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak!!!! Juz oczami wyobraźni widze swoj domek w kolorach hehe a to jeszcze tak duzo przy tym roboty :)

      Usuń
  3. O raju, jakie pracochłonne dzieło :)pięknie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo cieszę się, że moja zabawa zmotywowała Cię do krzyżykowania! :) Super hafcik! I masz 100% rację! Przecież każdy z wakacji wraca ze zdaniem "jak dobrze być już w domu" na ustach :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny haft! Już się w nim zakochałam i wiem, ze też go kiedyś xxx. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Bardzo mi się podobała relacja z powstawania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja 😍...wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko! Prześliczny jest ten domek, Pracochłonny, Ale efekt Cudowny, Piękna rameczka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i bardzo wymowny hafcik. Dobrze, że wyszyłaś ten wzór!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ktoś się ucieszy. Pięknie Ci wyszło Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna ozdoba i piękne hasła oraz cytaty na niej :-)Pozdrawiam serdecznie i podziwiam Twoją pracowitość :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały hafcik Agatko, super, źe dołączylaś do zabawy Agatko, moja wyderka jutro znowu, bedzie podrozować, mam nadzieje jutro ja skonczyc, ramka czeka. A skojarzenie twoje jak najbardziej trafne, ja teź uwielbiam wracac do domciu ;) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wydra juz bliska ukończenia :) dzieki Violu za ciepłe słowa i owocnych wojazy :)

      Usuń
  13. No powiem Ci że w szoku jestem., Wyszło rewelacyjnie i super pomysł na prezent. Najbardziej mnie zaskoczyły fakt , kiedy Ty to zdążyłaś wyszyć , nie wiem ja chyba przyjadę do Ciebie na nauki organizacji czasu :-). Nadal nie wiem kiedy Ty na to znajdujesz czas przy 5 dzieciaków ???
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) Aniu no jakos tak to wszystko fajnie sie układa :) ale dzieki za miłe słowa Aniu !!!

      Usuń
  14. Cudowny i niesamowity jest ten haft, Agaciu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy haft i tak wiele mieści w sobie treści:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna praca :) Bardzo pomysłowa, ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Agatko świetna praca :) czekam na tęczowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba długo poczekasz ale bede miała to z tylu głowy na pewno !:)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!