16.12.2019

kartki BN- grudzień 2019

Kolejny tydzień zaczynam karteczkami , pora na grudniowy odcinek zabawy u Uli


W tym miesiącu mamy do wyboru  spośród wszystkich wymagań ze wszystkich lat zabawy. Do pierwszych dwóch kartek wybrałam  czerwiec 2016- gwiazdka i wrzesień 2016 - śnieżynkę 
oraz marzec 2019- na okrągło, czyli u mnie forma bombki.


Do kolejnych dwóch wybrałam wrzesień 2016- śnieżynkę, marzec 2016- kokardkę 
i marzec 2019- na okrągło, czyli kolejne bombki.


Karteczki bardzo proste, dodałam tylko napisy i sznureczki, z potrzeby :)


i mój cały twórczy rok 2019 chyba 33 kartki, jeśli dobrze policzyłam :) 


Ale różnorodnie, prawda ? Ciekawy rok za nami, dziękuję Ulo za te wszystkie ciekawe pomysły :) Bawiłam się naprawdę świetnie, no i zrobiłam dużo więcej niż sama bym zamierzała.... pozdrawiam !

32 komentarze:

  1. Agatko, świetne bombeczki, jak i pozostałe karteczki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne bombkowe kartki i spora kolekcja. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały zestaw świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne są Agatko te bombeczkowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, wypracowane :) super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki w kształcie bombki? Super pomysł. Coś innego, napewno zaskoczy tego co ją otrzyma. Pozdrawiamy. 🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te bombkowe kartki , zwłaszcza te sweterkowe. Czasem wystarczy fajny papier i kartka gotowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są te bombkowe kartki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne, bardzo ładny kształt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosty, a jaki fajny pomysł i efekt oczywiście :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale Agatko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzielnie pracowałaś przez cały rok nad kartkami Uli. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spory dorobek - 33 kartki! Śliczne. Ps. Wzór na szydełkowy dzwonek znajduje się tutaj: http://papierowecudawianki.blogspot.com/2013/11/jak-zrobic-szydekowy-dzwonek-krok-po.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała kolekcja kartek przez ten rok powstała Agatko :)
    W tym roku mam nadzieję będzie prościej, jeśli ktos będzie chciał ;)
    Dziękuję za rok wspólnego kartkowania!
    Szczęśliwego i dobrego roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!