20.11.2019

święta na okrągło-październik i listopad

W październiku Inka zadała nam temat etui na sztućce. Pomysł ten bardzo mi się spodobał, brakuje mi czegoś ozdobnego na święta a mobilizacja świetna. Wykonałam póki co część  etui, bo tylko 8 sztuk, zbieram jeszcze rolki po papierze, z których je zrobiłam. Ale te kilka sztuk pokazuję ;)
Rolki po papierze, najpierw oklejałam białym papierem, potem cięłam na pół i ozdabiałam.





U mnie kolorystyka niebieska, z racji świątecznej zastawy z Bolesławca.... Pokazuję przykładową propozycję, bo takie serwetki wpadły mi w ręce. Te serwetki lepiej kontrastują na białym talerzu....



Ale serwetki zawsze można zmienić, prawda? Zastawy innej tak dużej niż porcelana z Bolesławca nie mam więc będę zmieniać serwetki :)



A w listopadzie kolejna fajna propozycja na karteczki.

U mnie dwie wesołe karteczki... mam nadzieję, że wpasowują się w mapkę :)


Zatem duet i etui podsyłam do Inki i dziękuję za kolejną inspirację i mobilizację !


A do Was podsyłam pozdrowienia i uściski z dzikiego zachodu Polski :)

24 komentarze:

  1. Agatko świetny pomysł z tymi rurkami, recykling i oszczędność to to, co lubię;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie z tymi rolkami. I znowu coś się nie zmarnowało. 🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło, zarówno kartki jak i etui są extra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie , pomysłowo i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i super wyszło Agatko ;)
    A ta zastawa stołowa przepiękna!!!
    Karteczka też fajna,ja już swoją też mam gotową lecz czeka na publikację.
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy razem z Toba :) dzieki za ciepłe słowa !

      Usuń
  6. Ciekawie wyglądają tak ubrane serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny pomysł na recykling rolki po papierze! ogromne brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, super wykorzystanie rolek po papierze. A karteczki jak zawsze piękne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ubranko na serwetki :-) I śliczne kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Etui na sztućce też się nadaje, choć chyba serwetkom będzie w nim lepiej ;) niebieskie na pewno dobrze wyglądają :) Kartki zrobiłaś tak, jak należy - mapka jest widoczna choć w obu wariantach zupełnie inaczej :)i to jest fajne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!