24.01.2017

kartki przez cały rok-styczeń

U Ani druga edycja zabawy karteczkowej, trochę na innych zasadach, jeśli chodzi o wymyślanie tematów, bo w każdy miesiącu jest inna projektantka :) 
W styczniu pomysłodawczynią tematów jest Ania i podarowała nam jako temat: BINGO !



Kartki okolicznościowe w tym miesiącu aż trzy, bo takie było zapotrzebowanie :)
 Dwie to grafika-napis-zwierzę, prawa wykonana na zamówienie dla kolegi mojego brata,
 który ma ksywkę "DYZIO"- i bardzo podoba mi się ta karteczka ;) hihi


i kwiat/roślina-napis-ramka


Wielkanocne: kwiat/roślina-napis-ramka



i na Boże Narodzenie grafika-napis-zwierzę


Chciałam zrobić im rodzinne zdjęcie ale tych urodzinowych kartek już nie mam...
więc jest obowiązkowo kolaż od Ani-ukłony w podzięce :)


Bardzo przyjemnie pracowało mi się w tym miesiącu z tematem BINGO, czekam zatem na lutową projektantkę i jej pomysły :) dzięki Aniu! pozdrawiam !


28 komentarzy:

  1. Agatko u Ciebie jak zawsze wysyp karteczek , Co jedna to ładniejsza. Zaraz im zrobię kolażyk :-)
    Dziękuję że jesteś i w II edycji zabawy, mam nadzieje że nadal masz ochotę na tworzenie kartek i zostaniesz do końca roku. Nikt nie nabija tak statystyki jak Ty. Robisz co najmniej za troje.
    Wszystkie kartki są super.
    Dziękuję Ci za udział w zabawie
    Buziaki przesyłam dla Całej Rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu a jakże!!! Bawię sie nadal! Ile sił mi starczy:) Hihi:) a okazji bedzie troche wiec karteczki potrzebne, takze okolicznościowe:) zatem juz dziekuje za kolejny kolaż i czekam na lutowe tematy:) sciskam:)

      Usuń
  2. Świetne kartki. Ta z Dyziem jest naprawdę super 😄 Bardzo pomysłowa. Reszta też niczego sobie 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe, z Dyziem wymiata.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko! Bardzo mi się podoba ten Twój zestaw karteczek, Wszystkie są Śliczne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne karteczki, a Dyzio przebija wszystkie. :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy u Ciebie doba trwa dłużej niż u mnie? Tyle pięknych kartek stworzyłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to przez inną strefę klimatyczną ?! hehe :)

      Usuń
  7. Agatko, u Cienie jak zwykle wszystko hurtowo! super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, jak zawsze piękny hurcik z dozą humorku (Dyzio:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kartki ,Dyzio przystojniak :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki, takie radosne. Podobają mi się bardzo. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki :) nie nadążam z komentowaniem u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie piękne, chociaz ta z rogacizną najbardziej rzuca się w oczy;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne, podoba mi się to jak świetnie dobierasz papiery i je sobie "dorzucasz" do kartek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!