17.09.2018

bombkujemy- wrzesień

15 ty za nami więc z małym opóźnieniem pokazuje swoje wrześniowe poczynania w TEJ zabawie krzyżykowych zawieszek na choinkę, które także podsyłam i do Moniki i do Kasi




Najpierw obowiązkowe bombeczki, z których jedną oprawiłam w kartkę a potem poszukiwałam haftu bo o tym zapomniałam.... ale się na wkurzałam sama na siebie, że przecież gdzieś haft miałam tylko gdzie ???!!!! dobra pamięć ale krótka :)



Pozostałe dwa hafty oprawione w tekturę falistą i widzę teraz, 
że ten po lewej źle ma sznurek ale gafa....


I dodatkowy hafcik, w tym miesiącu słodki mały aniołek :)


I kolejne urocze zawieszki wędrują do kartonu i czekają na swoje "5 minut"


ozdrawiam i lecę dalej ! :)



20 komentarzy:

  1. Aniołek skradł moje serce :) śliczne haftowane bombeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna te twoje zawieszki a kartka wyszła rewelacyjnie. ALe będzie cudna choinka w tym roku .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, urocze te zawieszki, szczególnie urzekł mnie malutki aniołek.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne prace i na święta będą jak znalazł:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko! Przeurocze Bombki a Aniołek Cudowny - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zawieszki przyozdobią Wasz dom w tegoroczne Święta.Fikuśnie zamontowany sznurek tylko uroku dodaje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zawieszki a aniołek najlepszy. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne kartki zrobiłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko już jestem ciekawa Twojej choinki w tym roku :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Już sobie wyobrażam waszą choinkę z tymi zawieszkami :) Bomba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!