3.10.2019

lawendowe love nr. 93, 94 i 95

ta sama serwetka wykorzystana na trzech różnych słoikach....

Pierwszy z kolorową nakrętką, pociapaną fioletową farbą w różnych odcieniach...



Drugi z nakrętką fioletową z kropkami białymi nawiązującymi do serwetki w kropki.



I trzeci z oryginalną złotą nakrętką :)



Z racji kolorystyki pomyślałam, że podeślę je TU jednak zapomniałam zrobić im zdjęcia 
w komplecie.... a już posłałam je w świat.... 


Lawenda kojarzy mi się nie tylko z latem ale także z jesienią, przecież powtórnie kwitnie a poza tym można sobie jesienią jedząc ciastka z lawendą wspominać smaki lata :) Pozdrawiam !

40 komentarzy:

  1. Ale super lawendowe słoiczki, Agatko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko śliczne fioletu.
    Najbardziej podoba mi się pierwsza wersja.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne - serwetka super się sprawdziła, zwłaszcza na tym kanciastym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te słoiczki :-) Uwielbiam lawendę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko bardzo fajne słoiki zrobiłaś :).

    Mój typ zakrętki, to ta w kropeczki :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny lawendowy klimacik :) gratuluje wygranej w art piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby zwykły słoik ale z lawendowy motywem wygląda slicznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię lawendę, mam w domu (filetową zresztą) , Twoje słoiczki w tym kolorze prezentują sie pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne lawendowe słoiczki.Ach lawenda. Latem cudnie pachnie nagrzana słońcem a jesienią jest przepiękną ozdobą na październikowe wieczory w domowym ciepełku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy prowadzisz ewidencję Twoich słoiczków, bo że za ich sprawą słyniesz, to wiadomo, słoikowa Damo. Super są.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super słoiczki , to już Twój znak rozpoznawczy , podobnie do metryczek :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Lawenda zawsze pięknie się prezentuje. Śliczne słoiki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo robi "forma" słoika- serwetka niby ta sama, a jednak słoiki różnią sie od siebie i to bardzo. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, jak pięknie zapachniało lawendą, z takim słoiczkiem, każdy domek będzie tak przyjemny jak ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie trzy bardzo mi się podobają! :))
    Dziękuję za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny lawendowy słoiczek :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!