31.07.2018

polne kwiaty

Tym razem w wydaniu na krześle, kolejnym z krzeseł z PRLu. Powstawało oczywiście podobnie jak folkowe.... ale kilka migawek też jest. Kolor krzesła ten sam. Generalnie będę je robić w tym kolorze ale siedziska będą inne :) 
Kuchnię letnią mamy w takich zielonych kafelkach a krzesła właśnie tam mają być używane.




Ten materiał w maki baaardzo mi się podoba, mam go jeszcze trochę więc z pewnością coś jeszcze z niego powstanie, może spódnica ?! :)

Krzesło podsyłam TU i dziękuję za inspirację ;) 


pozdrowionka !!!


50 komentarzy:

  1. Cudny materiał, krzesło wygląda prześlicznie.:) Pozdrawiam Agatko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie przemieniasz te krzesła, materiał prawda cudny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No świetne kolejne krzesełko Agatko !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, super, będzie wspaniała kolekcja krzeseł. A materiał naprawdę piękny, już sobie wyobrażam jaka cudna spódniczka może z niego powstać.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to wygląda.

    A jakby tak zdjęcie obu 9(i kolejnych) krzeseł obok siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie ale poki co nie wyszło jak chciałam :)

      Usuń
  6. Piękny makowy materiał :-)Odnowione krzesełko bardzo się mi podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Materiał cudowny! I krzesło wyszło elegancko :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda genialnie! Ja dziś będę tapicerowała siedziska swoich krzeseł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O to jak dla mnie śliczniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to krzesełko wygląda, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko! Kolejne piękne krzesełko, Bardzo ładny materiał. Ale będziesz miała Piękną kuchnię i jaką kolorową - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam cztery takie stare krzesła. Jeszcze po dziadkach męża. Też muszę się zabrać za ich przemianę, tylko czasu brak. Śliczny materiał wybrałaś na swoje krzesełko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne metamorfozy,ta i poprzednia (mój ukochany folk:-)) Jak to fajnie wyczarować sobie nowy mebelek własnymi rękoma, no w zasadzie niezupełnie własnymi, bo z pomocą niezawodnych małych łapek. i aplauzu Tereski:-) Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne makowe krzesełko, dobrze by było na nim przysiąść i zimnego, pszenicznego piwa się napić.

    OdpowiedzUsuń
  15. O to mi się jeszcze bardziej podoba niż krzesełko folk.

    OdpowiedzUsuń
  16. Krzesełka wyglądają wspaniale!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Agatko super metamorfoza krzesła :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, genialna przemiana! Cudowne takie krzesło! Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastycznie:) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne krzesełko i myślę że byłoby ozdobą nie tylko letniej części domu :)
    Buziaki przesyłamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza sie ale poki co w domu nie mam dla nich miejsca ....

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!