26.11.2019

cięcie, gięcie- odc. 14

Ale jazda, już 14 odcinek zabawy Ewy, jak ten czas szybko leci.... no a formy kartek coraz trudniejsze.... tym razem ruchoma karteczka ....


Karteczka ciekawa, przyznaję, trochę na końcu się zgubiłam ale generalnie bardzo fajna forma. Kartkę wykonałam dla najmłodszej kuzynki, Marty, wiem, że ona będzie się z niej cieszyć ;) 
Na zewnątrz wesoło, dziewczęco....


W środku wyskakuje torcik urodzinowy :) tadam ...




Oczywiście dojdą jeszcze życzenia ;) Forma naprawdę warta uwagi więc polecam zajrzyjcie
 do Ewy i pooglądajcie jej świetny kursik. A i ja może kiedyś powtórzę tę formę ;)
DZIĘKUJĘ EWO za kolejną świetną propozycję :) pozdrawiam pa !

26 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł, piękna karteczka ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała, radosna i kobieca kartka :-) Świetnie sobie poradziłaś. Przyznaj, że teraz po pierwszej kartce przekonałaś się, że to nie jest trudna forma :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł. A ten torcik to trzeba sobie wysunąć samemu czy "wyjeżdża"?

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie wyszedł Ci ten składaczek, Agatko.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Następny składaczek do kolekcji. Superowe są te karteczki. 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest, kiedys dawno temu taka jedna zmontowałam, i to wcale nie było takie proste :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszła Ci super. Ja dawno temu zrobiłam dwie tego typu kartki i na tym poprzestałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super składaczek Agatko.
    Pozdrawiam cieplutko 🌞😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko świetna kartka, gratuluje. mnie nie do końca wyszła. Za daleko skleiłam i teraz nie otwiera mi się całkiem na płasko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mozna sie machnąć ale mysle ze Twoja karteczka tez ma swoj urok :):):)

      Usuń
  10. Twoja kuzynka na pewno będzie bardzo zadowolona bo piękną karteczkę zrobiłaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!