6.03.2017

hardcorowy zawrót głowy- odc. 8

u Ewci oczywiście, kolejny tydzień i kolejny temat: tagi/zawieszki i jajka.


Ja rzadko robię taki czy zawieszki....ale dopytałam organizatorki czy dobrze zrozumiałam temat
 i powstały takie karteczki, każda z "innej" parafii :






I z nakarmionym słoikiem, grupowa fotka...


Wyobraźcie sobie, że miałam półtorej dnia wolnego  w weekend haha :) Byłam na takim dniu skupienia dla organistów. Fajny czas. Dzieci nie tęskniły, może poza Zosią, do tego dobrze się bawiły z Tatą. Najstarszy nauczył się jeździć na rowerze, najmłodszy chłopczyk zaczął wołać na nocnik....a średni podobno zaczął słuchać Taty ! Muszę częściej wyjeżdżać :)

Wiosnę już czuć w powietrzu, ptaszki mają okres godów i tak pięknie rano śpiewają, aż miło !
pozdrawiam ciepło i owocnego całego tygodnia życzę :)


34 komentarze:

  1. Fajne kartki i dobrze , że każda inna :):)
    Oj musisz koniecznie częściej Tatę zostawiać na tacierzyńskim , dobrze to zrobi całej rodzinie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tez mam takie zdanie:) hehe:) dzieki Beato!

      Usuń
  2. Jak zwykle wysyp super karteczek! no to jak nic - skoro dali raz radę to i dadzą więcej - korzystaj;) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, mam taki zamiar Madziu:) dziekuje i sciskam!

      Usuń
  3. Agatko, kolejny zbiorek wspaniałych karteczek.
    Czasem takie wyjazdy są potrzebne każdemu:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzisz kochana jak fajnie. Jak nic musisz częściej robić sobie takie wypady, bo jak widać na wszystkich to dobrze wpływa :) A karteczki fajne, jak zwykle w ilościach hurtowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę takie wolne od domu i do rodziny każdej z nas się należy od czasu do czasu. Agatko nie wiedziałam że jesteś Organistką, chyba dużo rzeczy jeszcze nie wiem :-)
    Karteczki z tagiem wyszły świetnie , jak to niewiele trzeba żeby zrobić ładną kartkę.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak organistka ...przynajmniej próbuje nie przeszkadzać innym w modlitwie Aniu i tyle:):):) dziekuje i sciskam!

      Usuń
  6. Śliczne jajeczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życze więcej takich wolnych dni :) I oczywiście więcej pieknych karteczek i nie tylko karteczek.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowe. I do tego produkcja masowa, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne karteczki, zaskoczyło mnie że brązowy kolor możne wyglądać bardzo wielkanocnie. Taki tata co potrafi ogarnąć czwórkę maluchów to skarb, więc pilnuj go dobrze:-D. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi:) pilnuje, pilnuje Olu!!! A z brązowym miałam podobnie:) sciskam!

      Usuń
  10. Śliczne karteczki, każda inna i bardzo oryginalna. Gratuluję fanej gromadki i "ogarniętego" Taty. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle ilość hurtowa.
    ze względu na kolorystykę mam dwie faworytki z dodatkiem fuksji i w brązach.
    Agatko życzę Ci częściej takich wypadów bo są z tego same korzyści dla całej waszej rodziny.
    Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko czasem czytając Twoje posty miedzy wierszami można się dowiedzieć o Tobie ciekawych rzeczy :) heheeh... organistka :) Super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko! Karteczki Cudowne,Poczekaj jeszcze trochę to będą Cię prosić żebyś gdzieś wyjechała :-)Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze niby te same ,a każda inna ;-D Śliczny hurcik :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko zaczynam popadać przy Tobie w kompleksy.
    Z biedą udaje mi sie sklecić jedną kartkę, a u Ciebie zawsze mini hurcik i zawsze każda jest inna:)
    Ta pierwsza jak dla mnie jest idealna:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko, przeciez to nie o ilosc tylko o jakość chodzi i o zabawę :) dziekuje i sciskam ciepło:)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!