27.03.2018

święta na okrągło- marzec

u Inki kolejne ciekawe karteczki do liftowania
Pierwsza Au-une


i moja interpretacja


Druga Moniki - TygrysiejMyszki po lewej a moja interpretacja po prawej:


i trzecia Danki, po lewej, moja po prawej


 Przy każdej z tych karteczek świetnie się bawiłam, co mnie zdziwiło, bo pierwszy raz jak je ujrzałam miałam pustkę w głowie i bałam się, że trzech na pewno nie stworzę a tu proszę !


Dzięki Dziewczyny za inspiracje !

I tym jakże innym niż wielkanocne teraz akcenty pozdrawiam ciepło :)


26 komentarzy:

  1. Wspaniele Ci wyszło liftowanie :) A na Święta juz się zbierają po malutku karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, fajne jest to kartkowanie przez cały rok, powolutku sie zbiera stosik :)

      Usuń
  2. Agatko świetne wszystkie lifty , ja w tym miesiącu dałam radę tylko jedną Też nie nie miałam pomysłu i taki minimalizm został
    Buziaki pracowita Pszczółko

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko! Wszystkie karteczki są urocze - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się te twoje interpretacje podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne interpretacje, Agatko!
    Ta z jelonkiem podoba mi się najbardziej :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kartki:) ps ja dziękuję pięknie za moją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne lify! :) Ostatni - naj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, niesamowicie podobają mi się Twoje interpretacje tych kartek.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. No nieźle się bawiłaś! :) to widać! Lift z warstwami był chyba najtrudniejszy a wyszło Ci super, warstwy są fajne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!