14.01.2019

kartki BN- styczeń 2019

Pierwszy odcinek w tym roku w zabawie u Uli, tym razem bawimy się z różnymi formami kartki. 
W styczniu gwiazdka.

Skorzystałam z formy jaką zrobiła Ula. U mnie w formie zawieszek, z tyłu karteczki mają miejsce na wpisanie życzeń i myślę, że na choince będą fajnie wyglądały :)



I zawsze można je wieszać kolejne lata ;) Może trochę źle, że wzięłam czarną bazę ale chciałam wykorzystać te kartki, bo ciężko mi je do czegokolwiek zużyć ;) a tak to już dwie kartki mniej :)


Ulo przyznaję, że bardzo mi się podoba nowa forma zabawy, chociaż mapki, po roku zabawy z nimi też już uważam za fajną formę ;) Dzięki za kolejny fajny pomysł i pozdrawiam !






40 komentarzy:

  1. Agatko świetne gwiazdkowe karteczki - zawieszki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie Agatko jak zwykle piękny hurcik. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne karteczki. Ja ten czarny otoczek, jeżeli ci przeszkadza potraktowałabym brokatem ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swietny pomysł ale zobaczymy czy zdrowe go w zycie :) bo ja tak z brokatem na bakier :)

      Usuń
  4. Podoba mi się sam pomysł, żeby zrobić zamiast zwykłych kartek zawieszki na choinkę;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sa Twoje gwiazdy. Świetnie wykorzystujesz każdy materiał (przyznam się szczerze, że dzięki Tobie przestałam wyrzucać tył bloku rysunkowego:).
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie, bardzo sie ciesze ! Z tyłów wiele jeszcze mozna zrobic :)

      Usuń
  6. Agatko, cudne gwiazdki i świetnie wyglądają na czarnej bazie - bardzo wyraziście.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie będą wyglądać na choince :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super AGatko, brawo dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Twoje gwieździste kartki, są cudne!
    Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarna baza dobrze przy tej formie wygląda :) ...możesz je też zużyć na zabawę z dzieciakami...rolki po papierze...te czarne kartki...korektor i powstanie piękna konstrukcja recyklingowego zamku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały gwiazdozbiór. Piękny zestaw 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł z gwiazdkami na choinkę :).

    Myślę, że czarna baza nie jest taka zła. Będzie się fajnie odznaczała na choince :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko, są śliczne. Fajny pomysł na zawieszkę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Liczyłam na hurt i się nie zawiodłam. Świetnie zinterpretowany temat.

    OdpowiedzUsuń
  16. Agatka- czy Ty zawsze seriami lecisz? jestes niesamowita1 ja się z jedna 3/4 dnia bujam...:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł :) podoba mi się Twój gwiazdozbiór :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne i bardzo pomysłowe :) na pewno będą super dekoracją na choince

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!