5.10.2018

tniemy, gniemy- odc. 7

Ewa wymyśliła dla nas kolejne zadanie, trudny jak dla mnie składaczek 
ale nie zrezygnowałam i wykonałam co nieco ;)


Pierwsze dla dziewczynek, z małymi błędami rozmiarowymi ale tego nie widać....




Kolejne już lepsze, bo i znajomość składaczka sprzyja lepszemu opanowaniu i skupieniu :) 
Kuba i Marysia to rodzeństwo, obie kartki poleciały do Krakowa :)




Dzięki Ewie sprawiam radość maluchom, są zadowolone z tych rozkładanych karteczek, co i mnie cieszy hehe :) No i bez Ewy na pewno nie sięgnęłabym po przestrzenne formy. Dziękuję zatem za kolejną fajną lekcję ! Pozdrawiam Was ciepło i miłego weekendu życzę :)


30 komentarzy:

  1. Agatko, świetne te karteluchy! Bardzo podoba mi się ta dla KUby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne. Pewnie równie wiele radosci z robienia co z dostania takich kartek!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, świetne karteczki i maluchy będą zachwycone.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznotki , fajnie, że dzieciaki maja każdy swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko nawet składaczki w nurcie.
    Śliczne kartki pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. I cięcie, i gięcie wychodzi Ci wspaniale, Agatko! Śliczne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko! Super karteczki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Tniesz i gniesz zachwycająco Agatko, jak dla mnie to wygląda strasznie skomplikowanie:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko świetne kartki- ja na razie zawaliłam, ale mam nadzieję, ze nadrobię:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi tez ten składaczek sprawił trudność więc zrobiłam tylko jeden, a Ty Agatko mimo wszystko i tak hurcikiem, świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko wszystkie kartki mi się podobają :).
    Nic dziwnego, że dzieciaczkom też :).

    Ja dopiero będę robić tego składaka :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie sobie poradziłaś z tymi składaczkami :-)Mnie się podobają wszystkie :-)A wymiary zawsze można sobie dostosować do własnych potrzeb :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna mozna a czasem trzeba i potrzeby zmienić skoro wyszło inaczej :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!