22.10.2018

w delikatne kwiaty nr. 52 i 53

Ale jakże fantastycznie wyglądające na słoikach. Ja jestem zachwycona tą serwetką, mimo tych różowych kwiatów a może to one dają tyle uroku... nie wiem ale coś w niej jest takiego, że bardzo te słoiczki mi się podobają... :) oczywiście już są u nowych właścicieli a po kolejne serwetki muszę się uśmiechnąć do ....  Księdza Proboszcza hahaha bo to od Niego dostałam, w sumie spytałam czy mogę wziąć.... dwie sztuki serwetek, będąc na spotkaniu w sprawie festynu :) 


Jeden słoik mniejszy po miodzie z Niemiec. Pokrywka pociapana zestawem 
zielonej metalicznej i różowej farby


Drugi standardowy po kawie. 


A Wam jak się podobają moje kolejne słoikowe twory ? :) 
pozdrawiam z pochmurnego dziś zachodu Polski :)


20 komentarzy:

  1. Oba piękne, te kwiaty są cudne! pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są, świetna metamorfoza! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna serwetka to i piękne słoiczki wyszły. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż zaczęłam sprawdzać, czy monstera takimi kwiatami zakwita :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, cudne te słoiczki. Nie sposób nie zachwycić się tymi kwiatami.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny motyw, ślicznie ozdobiłaś słoiczki. Serdeczności Agatko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne słoiczki, lubię taki kwiatowy motyw w tych kolorach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko! Przecudne słoiczki, Kwiaty różowe zawsze najlepiej zdobią - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!